לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

דרום אדום


 

יש אומרים שהכלניות השנה אחרו לצאת, יכול להיות .. אבל אני אומרת שאין דבר כזה פרח מאחר , הפרח יצבץ לו החוצה מתי שהוא מרגיש נכון ומתי שיש לו מספיק כוח לדחוף את האדמה ולצאת החוצה.

ואני ,כמו הכלנית העצלנית, (שמעתי פחחח בקהל?) מבצבצת לי החוצה ופותחת את פוסט 2011.

 אתמול נסעתי לראות כלניות.

כן כן, נסעתי במיוחד לראות כלניות , ואולי בשבוע הבא אני אסע במיוחד לראות חרציות ושבוע אחרי אני אסע לראות עשבים – מה, לא מגיע להם שיראו אותם? , שיכינו לכבודם שלטים ופרסומות – רק לכלנית מגיע?!

ובאמת – מגיע לה!

היפיפיה האדומה הזו הייתה שרועה לה על מצעים ירוקים , לרגע נדמה שאלוהים עשה פה עבודת ריקמה משובחת של אדום וירוק ושהוא לא התקמצן על הצבע האדום.

לקחתי מצלמה ולא הפסקתי להקליק במצלמה, אבל אחר כך שהסתכלתי על התמונות , דיי התאכזבתי , מראה העיניים הרבה יותר יפה מכל התמונות שצילמתי.

חוץ מהתמונה הזו  - אתם יודעים כמה זמן לקח לי לכוון את הפרח?!

 

 



 

 

וזו אני – כלנית אשקלונית

 

 

אדום אדם אדום



 

יפה ואצילית לא פחות מהכלנית - האירית !


 

אירוס ארץ ישראלי- נכון שהוא בלונדיני מידיי להיקרא ישראלי ?


 

ציפורני חתול- מי, מי בחר לו את השם הזה?!


נכתב על ידי , 20/2/2011 17:58  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)