לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

ארבעים וארבע- שנת הפומפיה


 

לפי האסטרולוגיה הסינית נולדתי בשנת התרנגול , שזה דווקא נחמד ועדיף בהרבה משנת הארנב או חלילה שנת העכברוש.

ולפי גלגל המזלות אני שייכת למזל דגים.

אז יש לנו תרנגול ויש לנו דגים אז אני רק צריכה לחפש מזל בורקס ואפשר לפתוח שולחן.

 

אחרי ארבעים וארבע שנים של קרקור תרנגול ושתיקה של דג, החלטתי לקבוע לעצמי את שנת המזל שלי.

לשנת הארבעים וארבע אני קוראת שנת הפומפיה – עם דגש על האות יוד , ולא רק בגלל שזו יוד של אלוהים אלא גם בגלל שפומפיה בלי יוד – יוצא פומפה.

ואני ממש לא רוצה שנת פומפה.

פומפה- זוכרים מה זה פומפה?

כשהיינו ילדים והייתה סתימה בכיור , כולם נשלחו לחפש את הפומפה.

לפומפה שלנו היו חיים משל עצמה , ימים שלמים היא שכבה מתחת לכיור או נמנמה מתחת לאסלה אבל כשהייתה סתימה היא פשוט הייתה נעלמת לנו מהעיניים ואנו הילדים היינו כמשלחת חיפוש מנסים לאתר את הנפקדת וברקע קולה של אמא מתחקר אותנו – "מי האחרון שראה את הפומפה ולמה אנחנו בכלל נוגעים בפומפה ואנחנו לא יודעים שפומפה זה לא משחק ילדים?!"

כל כך אהבתי כשהיא אמרה את המילה פומפה , זה נשמע מצחיק.

חשבתי לעצמי שאם פומפה לא הייתה משמשת לפתיחת סתימות , אולי אני אקרא לבת שלי פומפה, זה דווקא שם מוצלח כי אף אחד לא יוכל לקרוא לה סתומה.

שנת הארבעים וארבע תהיה שנת הפומפיה וכל זה בגלל החתכים שיש לי באגודל בגלל גירוד יתר .

זו לא פעם ראשונה וגם לא פעם שנייה וסביר להניח שזו לא פעם האחרונה שאני אפצע מהמכשיר הזה ובכל זאת אנו רוצה שהשנה הזו תהיה שנת פומפיה – שתהיה חדה וחזקה ושאני אדע לעצור לפני שאני נפצעת ואם חלילה אפצע ואדמם , זה יהיה רק שטחי וקל עם הבטחה להיזהר בפעם הבאה או לפחות עד לשנה הבאה  שתיקרא בשם שנת הסיפולוקס !

 

להתראות ארבעים ושלוש- היית טובה אליי.

ברוכה הבאה ארבעים וארבע.

 

טעימות משנת -43 שלי

 



 



ברוכה הבאה אריאל , אחיינית חדשה נוספה לי השנה 

 



ברוכים הבאים שאבי ונולי - הצבים שבקעו לי בגינה

 



שהשמש תמשיך לזרוח עלינו

 




 בן יקר שלי - אני זוכרת כאילו ק אתמול היו לך תלתים בלונדינים וכבר צו ראשון ?



כל כך נהנתי לזרוק זבל באותו היום - תודה נאבי!



מצדיעים לך באהבה! - בטקס סיום קורס קצנים שהיה ביום חמישי בשבוע שעבר 

ויצא גם לפגוש בולגר שגם כותב פה ושגם הבן שלו סיים את אותו קורס - איזה עולם פצפון ויפה

 



פורים 2013

מזון גיבורי העל שלי- שקשוקה!


נכתב על ידי , 24/2/2013 05:44  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)