לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

פתאום 45


היום אני בת 45 , היום אני בת ארבעים וחמש, היום אני בת ארבעים וחמש?!

נראה לי שגם אם אכתוב את זה ארבעים וחמש פעמים, ואבטא את זה בארבעים וחמש שפות עדיין יישאר בי הספק הקטן שאולי התבלבלתי בספירה ?

איך זה שפתאום הגעתי לאמצע החיים ? נשארו לי רק 75 שנים לחיות ? ( אוייש .. נראה לי שבגיל 45 יש מתקפת תאים אפורים כי לקח לי יותר מחמש שניות לחשב את התוצאה של 120 מינוס 45!) ואולי כדאי כבר להתקשר לאריאל ולהתחיל לתכנן את בית האבות שאנחנו חושבים עליו עוד בימים כשהיינו רכים בשנים , בני ארבעים .

פתאום באמצע החיים ,מרגיש לי נפלא ושלם האמצע הזה.

אז מה עשיתי ב-45 השנים שחלפו..

נולדתי בלידת עכוז , לחשוב שהישבן שלי ראה את העולם לפניי זה קצת מבאס... זחלתי, הצמחתי שיניים, אכלתי , הלכתי, אכלתי , פלטתי ( אה! אנין סיכוי שאני אבזבז אוכל בפליטה) רצתי, למדתי , אהבתי , שנאתי, בכיתי, צחקתי , צעקתי, שתקתי , הסמקתי החוורתי, התאהבתי, נושקתי, חובקתי, התחתנתי, הולדתי, אכלתי, רזיתי, השמנתי, השמנתי, למדתי, טעיתי,הצטערתי, סלחתי , התגעגעתי, טיילתי, איבדתי, כאבתי ,מצאתי , שמחתי, התרגשתי , השלמתי, רזיתי , אהבתי, אוהבת.

כל כך הרבה הספקתי לעשות בארבעים וחמש שנים שחלפו ואני סקרנית ומצפה למתנות שהחיים יתנו לי ל 75 השנים הבאות!

מזל טוב לי

תודה שאתם חלק מהמזל הטוב שלי.




 

אני בת 45, מהממת שכמותי , עם הדר התינוקת שאני פשוט אוהבת אותה מההסנפה הראשונה !

 

נכתב על ידי , 24/2/2014 09:59  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)