לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

זהו יום הפועל


 

לא באתי לכתוב על אחד במאי הממשמש ובא

וגם לא על גבעת הכביסה שמחכה בסבלנות לפועלת רמה  שתכבס,תרכך,תייבש ותקפל אותם – אוף כמה עבודה בשביל בגד.. מתי נעבור לבגדים חד פעמיים ?.

באתי לספר לכם על יום הפועל שלי – אני , רמה, מיוזמתי, בלי שאף אחד לחץ עליי, אילץ או כפה הלכתי לראות משחק כדורגל של הפועל אשקלון.

זו פעם ראשונה בחיי שכף רגלי הרזה דרכה במתחם

הייתי בטוחה שכל השריקות המעצבנות במשרוקיות שמשמיעות רעש של צופר משאית – מיועדות לי , כולם מוחאים לי כפיים על התעוזה והאומץ לעזוב ביום שישי את הסמרטוט ולצפות בזמני הלא פנוי במשחק .

הייתי בטוחה שעוד לפני המחצית הראשונה אבצע נסיגה , אבל מצאתי את עצמי נשאבת למשחק ואפילו מזהה באיזה צד נמצא השוער שלנו.

לא הייתה בעיה לזהות את השוער שלנו – הייתה לו חולצה ורודה!!, ורודה- אתם קולטים?!, מזל שהוא לא הגיע גם עם חצית מיני ופונפונים.

אחרי שזיהיתי את השוער הורוד , את השחקנים הכחולים שלנו ואת השופט עם חולצה כתומה זוהרת ,שנראה כאילו הוא עובד מע"צ ובשביל להשלים הכנסה –הוא שופט

 היה קל לעקוב אחרי המשחק.

גם כן לעקוב ..פעם רצים ימינה , פעם שמאלה והכול בגלל כדור אחד !

מילא השחקנים רצים , אבל היה שם איזה שופט שנראה לי שנתנו לו עונש –לרוץ מחוץ למגרש הלוך חזור הלוך חזור ועוד עם דגל צבעוני!

בושה ,פשוט בושה!- אם הוא כבר רץ עם דגל, למה שלא ירוץ עם דגל ישראל,אה?!, איפה הפטריוטיות?..

רגע לפני שהמשחק התחיל לשעמם , הקבוצה החליטה לעורר אותי עם גול  שגרם לאושר וצרחות שמחה בקרב ששת אלפים האוהדים .

איזו עוצמה .... חבל שאי  אפשר למדוד אושר בדציבלים כמו שמודדים רעש

היה מאוד רועש אבל היה גם מאוד מאושר, מן אושר מדבק .

זה הגול היחידי שהם קלעו ( הבקיעו הבקיעו- יתקן אותי הבן בפעם המי יודע כמה) ובשאר המשחק הם רק רדפו אחרי הכדור

ניצחנו והבן הגדול אמר שזה מקרב אותנו עוד צעד לליגת העל – יופי, כיפק היי,כולי אושר

הבנים שאלו אותי אם אני אלך שוב פעם למשחק כדורגל

בוודאי , אמרתי להם, אבל רק אם המשחק לא יהיה ביום שישי , ורק אם זה באשקלון ורק שלא יהיה חם מידיי או קר מידיי ורק אם יתחשק לי ורק אם  זה בחינם !

  

נכתב על ידי , 26/4/2010 13:17  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיפוד


קיפוד

לְאַט לְאַט

בִּזְהִירוּת

כְּמוֹ שֶׁקִּפּוֹדִים עוֹשִׂים אַהֲבָה

אֲנִי מַרְשֶׁה לַשִּׂמְחָה לְהִכָּנֵס

 

לֹא בְּבַת אַחַת

שֶׁלֹּא תִּבָּהֵל

לֹא בְּקַלּוּת

שֶׁלֹּא תַּחְשֹׁב שֶׁשָּׁכַחְתִּי.

מַגְנִיב אוֹתָהּ מֵאָחוֹר

שֶׁלֹּא תִּנְעֲצוּ בָּהּ עֵינַיִם

וְלֹא תִּמְחֲאוּ לָהּ כַּפַּיִם.

מְאַפֵּר אוֹתָהּ בִּכְבֵדוּת

(שֶׁגַּם אֲנִי לֹא אַכִּיר)

 

וּלְאַט לְאַט


בִּזְהִירוּת


מַזְמִין אוֹתָהּ לְרִקּוּד

 

אחרי זה - גיורא פישר (ספר שירה)

 

 

 

אז לאט לאט

ובזהירות

נרשה לשמחה להיכנס

וקדימה  אפפ על הרגליים, צריכים להרים את המדינה 62 פעמים , והיא דיי כבדת משקל ( וגם לנו עוד כבד בפנים)

לא יזיק לה להוריד את שומן  השחיתות , ובכלל כדאי להרכיב לה איזו דיאטה מאוזנת

שלא תכלול בשר,דם וכאב  

דיאטה עם הרבה מתוק

כן ..מתוק יעשה לה טוב!

  

חג שמח חברים שלי

 

 

נכתב על ידי , 19/4/2010 17:02  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תרבחו ותסעדו


ביום שישי האזעקה " תפסה" אותי בזמן שהמוכרת מודיעה לי בצער וביגון לא קודר שמידת החזיה שלי היא רק 85 סי ולא די –כמו שחשבתי.

"אבל איך התפנצ'ר לי הציצי?!" אני שואלת את המוכרת בקול מאשים אבל לא זוכה לתשובה כי האזעקה מפלחת את האוויר

איזה מפלחת... לא שומעים כלום בתוך החנות, רק את הקופאית צועקת לכולם להיכנס למרחב המוגן.

המשביר מלא בילדים שרצים במיומנות מדהימה ועצובה למרחב המוגן וכל המבוגרים זזים צעד אחד אחורה בכדי לאפשר להם להיכנס ראשונים .

באותו רגע עולה בי מחשבה מחרידה , שאם חלילה נופל פה הקאסם אני לא רוצה לחשוב כמה נפגעים יהיו , אין סיכוי שבחצי דקה יצליחו כולם להיכנס למרחב, אין סיכוי.. ולמה רשתות גדולות כמו משביר לא ערוכות למרחבים גדולים שיקלטו את כל האנשים?

אחרי שהייה של כמה דקות , האנשים יוצאים לאט ובחוסר ביטחון מהמרחב – אף אחד לא שמע את הבום ועולה המחשבה שדווקא שהם יצאו תהיה נפילה .

מהר מאוד כולם יוצאים וחוזרים שיגרת הקניות

גם אני, אבל במקום חזייה אחת קניתי לי שתיים –  מעין פיצוי, הרי מחר יכול ליפול עליי קאסם על הראש , אז לפחות שאני אלך לעולמי עם חזייה יפה לציצי המפונצ'ר שלי..

איך איך התפנצ'ר לי.. ממש עצוב.

כשחזרתי הביתה, בעל שאל אם מתחשק לי לנסוע לצפון עם הילדים  ועוד זוג חברים והילדים שלהם , שנורא כיף לי איתם אבל אף פעם לא טיילנו ביחד.

בשעה שמונה בערב כבר היינו בתוך הרכב  אבל במקום לצפון ,נסענו לדרום-לאילת, כי בחדשות שמענו שהצפון פקוק

בשעה שתיים לפנות בוקר הגענו לאילת, ובאותו רגע רציתי שהבעל יעשה אחורה פנה חזרה לאשקלון

ים של אוהלים , משאיות ששודרגו לבתי מגורים , רעש גנראטורים – השקט והשלווה שפנטזתי לי  התנפצו  באחת.

מצאנו פיסת אדמה והתמקמנו בה, החלטנו להניח את הראש , לתפוס תנומה ולחדש כוחות ומחר על הבוקר לנוס על נפשנו.

בשש בבוקר , מפקח מטעם עיריית אילת מקיש על דלת האוהל ומבקש מאיתנו לפנות את המקום , כי אסור לנו לבנות אוהל  במקום שהקמנו .

מצחיק.. הכל אוהלים ודווקא איפה שאנחנו נמצאים ,אסור?!

הרגשתי כמו הומלסית , אף פעם לא התגעגעתי לבית שלי כמו באותם רגעים וחוץ מזה נראה לי שמיציתי את עניין הקמפינג .

פעם לא היה איכפת לי להיזרק על החוף עם מינימום תנאים , אבל היום אני רוצה לפחות מקלחת ,שירותים ומזגן.

עייפים ומאוכזבים קיפלנו את הציוד וחיפשנו מקום חדש , כי הילדים נורא רצו להישאר והעומס לא ממש הטריד אותם .

מצאנו מקום פנוי והתמקמנו לנו , עם תקיעת היתד הראשונה של האוהל , הנאחס של תחילת הטיול החל להתפוגג.

הילדים שלי והבנות של החברים הם בערך בני אותו גיל ומצאו מהר מאוד נושאים משותפים

היה טוב... היה איזה רגע שכולנו התגלגלנו מצחוק מאיזו בדיחה לא כל כך מצחיקה

וכשצחקתי נורא אהבתי את צליל הצחוק שלי , מין צליל שלא שמעתי הרבה זמן , צליל שחשבתי אבד לי .

אפרופו צלילים – הבן הביא גיטרה

גם הבת של החבר

שני בני נוער מנגנים על גיטרה עד השעות הקטנות של הלילה – תענוג לעין ולאוזן.

הטיול הוכתר כהצלחה גדולה , אבל עם כל זאת – בחיים אני לא אעשה עוד קמפינג באילת בחול מועד של פסח!


יש בו מיתרים שמתנגנים ברטט

אחשלי,נגן לי שיר ערש

 

בתור צפונית אפריקאית אני אמורה לחגוג אתהמימונה  

אבל לא מתחשק לי .

לא רוצה לטעום מופלטה שהיא לא המופלטה של אמא שלי .

הייתם מתים על המופלטה של אמא שלי! רק חבל שהיא מתה לפני שהספקתם לטעום

יש ימים שאני ממש מתגעגעת אליה – כמו עכשיו ברגע זה.

 

 

תרבחו ותסעדו - זו ברכה קצרה המכילה בתוכה אושר,אהבה ,הצלחה ומזל

ואת כל זה אני מאחלת לכם

 

נכתב על ידי , 6/4/2010 01:11  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)