לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אני לא בת של מלך וגם לא נסיכה


בחוץ יורד גשם והטיפות ניתכות על שימשת החלון כאילו מתריסות על מחזוריות השנה , לא רוצות להבין שהן צריכות לפנות מקום לאביב.

שמעתי מישהו אומר שמזג האוויר הזה מזכיר לו מזג אוויר טרופי , וכשהוא אמר את זה אני כבר הפלגתי לי בדמיון לאיזה אי בודד מלא קוקוסים ואננסים , חצאיות קש וציצי מתנפנף ברוח ואוירה של חופש, שקט , שלווה..

אבל מספיק לפתוח את האינטרנט ולקרוא שמוכר פלאפל מקבל יותר שכר מרופא בישראל , אז נכון שלנו יש פלאפל פלאפל עם הרבה הרבה פלפל , אבל אנחנו צריכים גם רופאים טובים שיישארו לנו פה ושלא יברחו לנו לאיזו מדינה טרופית שתשלם להם בקוקוסים , שזה כבר יותר ממה שהם מקבלים פה.

ומחירי הדלק עולים

ועכשיו גם תנובה מעלה את המחירים , ומעניין כמה עולה היום ביצה...ואם הם ימשיכו להעלות את המחירים בסוף אנחנו לא נקנה ביצים, אנחנו רק נלטף אותם!- אה, זה דווקא יכול להיות די נחמד.

אני עוזבת את החדשות שלנו ועוברת לחדשות המעניינות והנעימות יותר שנראה לי שכל העולם התעסק בהם אתמול וכמובן שאני מדברת על הזוג המלכותי.

נראה לי שהעולם זקוק לעוד כמה זוגות מלכותיים , בכדיי לעשות הפוגה משגרת היום הלא כל כך קלה ולהתעסק בזוטות כמו : איזו שמלה הכלה תלבש, מי המעצב והאם הנסיך ייתן לקייט נשיקה בלחי, בכף היד או שהוא יחרוג ויתפרע מהקרירות האנגלית ויישק לה בשפתיים? , מה זה משנה איפה תהייה הנשיקה,מצידי שיישק לה בתחת העיקר שימשיכו לדווח את הכלום הזה שנותן הפוגה דיי נעימה .

מכל הטכס, הכי אהבתי לבהות בחוסר אמון בכובעים שהנשים חבשו על ראשן..לא להאמין, הן הסתכלו במראה לפני שהן יצאו מהבית?!

לאחת היה כובע פרוותי שכזה, נראה כאילו איזה פודל יושב לה על הראש

ושלא לדבר על כל כובעי הנוצות

והכובע שחבשה אשתו של בקהאם החליק לה לאמצע המצח והיא אפילו לא הרימה אותו לאמצע הראש!



 

אפרופו כובעים.. החברה של הבן ישנה פה  ואני מאוד מקווה שהם ישימו כובע באמצע הראש! הוא בכלל יודע איך שמים?..בקופסא של הקנדומים יש הוראות הפעלה ?.

עכשיו הם ישנים וזה מרגיש קצת מוזר שהחברה שלו ישנה פה, אני פתאום יותר שקטה על הבוקר בכדי לא להפריע את שנתם.

אני חושבת לעצמי האם הם ישנו טוב בלילה כי לבן יש מיטת נוער ולא מיטה זוגית ובטח היה להם צפוף.

אויי אני כזאת סתומית, אני כמעט בטוחה שזה ממש לה הזיז להם .

 

ועכשיו השמש יצאה החוצה , מבריקה ומצוחצחת – כמו אחרי ווקס ושטיפה!

אולי  כל הגשם הזה הוא רק בשביל לשטוף את השמש.

אני מאוד מקווה שלא יתחילו עכשיו רוחות חמות...

מילא שטיפה, אבל שהשמש לא תתפנק לנו עכשיו ותרצה גם פאן!

 

נכתב על ידי , 30/4/2011 09:35  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפורים מיוחדים לסידרה דקומנטרית


נועה מ"ארצה הפקות" פנתה אליי במייל ( תקראו את המייל ואם אתם יכולים , תעבירו את זה הלאה , כי מהכרות קצרה במיילים התחבבה עליי נועה ואני רוצה לעזור לה ) ושאלה אותי אם אני מכירה אם אנשים עם סיפור מיוחד שהיו מוכנים לדבר עליו  בכנות ותעוזה .

אחרי חצי שעה של גירוד בראש הגעתי למסקנה ש:

אני תמיד מגרדת בראש כשאני מנסה להתרכז , אולי בגירוד אני מורידה את שכבת התאים האפורים ומנסה להכניס קצת אור ואוויר לתאים רעננים שאולי הם עוד קיימים שם , אבל לפעמים אני חושבת שכבר הגעתי לגיל הבלות במוח ומזל שאני לא סובלת מגלי חום .. רק זה חסר לי, לאדות עוד תאים..

 שאני לא מכירה אנשים עם סיפור ממש מיוחד  וגם אני לא ממש מיוחדת בסיפור החיים שלי , לא שזה רע או משהו אלא להפך , אני דיי מרוצה מהפשטות של חיי.

 

אז תקראו את המייל , ולכל שאלה בנושא, תפנו לנועה לפי הפרטים שרשומים מטה.

 

חג שמח חברים שלי!

 


 

 

הי לכולם,        

 

אני עובדת בימים אלה על תחקיר לסדרה דוקומנטרית שתעסוק בתפיסות שונות ומודלים מסורתיים וחדשים של משפחה, הורות, אמהות, אבהות, זוגיות, אהבה, קריירה וכל מה שביניהם.

הרעיון הוא לבחון מודלים, מגמות, מסגרות ייחודיות, חדשות וישנות בעולם משתנה.

את הסדרה ילוו מחקרים בתחומים הללו, ואנחנו מחפשים לבחון איך הדברים נראים בשטח באמצעות סיפורים ייחודיים של אנשים וצורות חיים חדשניות (במקרים מסוימים).

למשל אני מחפשת גבר שהחליט לעשות וויתור על קריירה לטובת גידול ילדיו (אבל כאדם נשוי שבת זוגו לא היתה צריכה לוותר על הקריירה שלה).

אנחנו שומעים הרבה על היצר האימהי ועל הרצון העז של נשים להיות אמא, ואני מחפשת לבדוק איך זה קיים אצל גברים – ולדבר עם גבר שהחליט להיות אבא בכל מחיר, למשל גבר שהביא ילד ללא בת זוג ומגדל לבדו, או גבר שבת זוגו לא רצתה ילדים, אז החליט לממש את האבהות בכל זאת בדרך אחרת. (בסידור כזה או אחר, תוך כדי שהוא נשאר איתה בזוגיות ואבא לילד במסגרת אחרת או בנפרד).

אני גם מחפשת לדבר על מיניות ותפיסות מיניות בפתיחות אינטליגנטית (ולא באופן זול וצהוב). הייתי רוצה לדבר בגלוי על הנושא של שביתות מין, היות ורובנו חווים אותן, על איזה רקע זה מגיע, מה עומד מאחורי ועוד.

על בגידות, על משיכה, ולנסות להבין איך אנחנו פועלים, חושבים ומרגישים דרך סיפוריי חיים. את הסדרה ילוו גם חוקרי מוח, גנטיקאים ועוד. יהיה מרתק!

גם את עניין האהבה ננסה לפצח, ואני מחפשת סיפוריי אהבה מיוחדים אולי בלתי אפשריים. אהבה טרנס אטלנטית למשל, או כל רעיון אחר מעניין, סיפור חיים מיוחד של אהבה. כחלק מהניסיון לבחון את חיי המדף שלה, והאם זה נרכש, החלטה מודעת או כח חזק מאיתנו – אני מחפשת גם זוג שהתחתן משידוך, לא חרדים, והאהבה הגיעה תוך כדי ופרחה.

בכלל כל סיפור מיוחד, חד פעמי וייחודי על זוגיות, אהבה וכו' – מעניין אותי.

עוד נושא ששמעתי עליו לאחרונה ממכרה והייתי רוצה לבדוק, הוא טרנד (כך הבנתי) של נשים שחיות יחד לא על רקע מיני, אלא על בסיס של חברות ושותפות, תקשורת טובה (דומה לנישואי בוסטון). (אותה מכרה שקלה את הנושא לאחר שילדיה גדלו ויצאו מהבית, היא עצמה אלמנה כבר כמה שנים ורצתה חברה אבל לא במסגרת רומנטית). אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לברר איך אוכל לשוחח עם נשים שכבר עשו את הבחירה, ואני מניחה שזה יפתח כיוון מעניין גם לאנשים אחרים שלא חשבו על זה. בכלל אנחנו מחפשים מסגרות חדשות ומעניינות שיכולות לעורר השראה ונקודות למחשבה.

אם אתם מכירים גם ברמה האישית או במסגרת עיסוקכם אנשים שניתן יהיה לבדוק איתם את האפשרות לדבר איתי (גם בלי להצטלם), כדי שאוכל ללמוד עוד על הנושאים הללו,

אני אשמח מאוד.

 

בכל מקרה המון תודה!!

אני במייל [email protected]

ובטלפון - 0508652405

 

המון תודה ושיהיה לכולנו חג שמח!!

נועה

"ארצה הפקות"

 

 


 

 

נכתב על ידי , 21/4/2011 19:06  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב (לא )שקט ?


 

עד שאני כמעט בטוחה שהסתגלתי למצב, שאפשר לחיות עם טפטוף הגראדים , מגיע מטח עז של טילים , שמזכיר לי שאין סיכוי שאוכל אי פעם להתרגל למצב הבלתי נסבל הזה.

ובכלל , למה אני צריכה להסתגל למצב הלא שפוי והמטורף הזה?

והוא הוא באמת מטורף, וזה מתבטא בדברים הכי קטנים, הכי שגרתיים  שטיל  הופך אותם למסובכים ומסורבלים ולפעמים לממש ממש מביכים עד דמעות ( גם של צחוק !)

למשל , חברה מגיעה לשתות איתי נס קפה ביום שבת וכמובן שאנחנו מדסקסות על הלילה הלא שקט שעבר עלינו .

עלינו זה עבר יחסית בקלות , אם נוציא את החרדה של לקום ממצב של שינה עמוקה לערות מוחלטת  בלי זמן להתמתח או להתפנק באיזה פיהוק קטן , לרוץ במהירות אחרי הילדים , זה תמיד לרוץ אחרי הילדים , לדאוג שהם יהיו לפנינו בממ"ד.

בזמן הריצה במדרגות , הבן שפשף בקיר את אצבעות הרגליים, אפילו לקלל בעסיסיות כמו שצריך לא היה לו זמן!

את החברה הגראד תפס כשהיא ערנית, פרועה ,חייכנית ועירומה, היא כמעט הייתה בטוחה  שרעש האזעקה הוא שיר הדרן לאורגזמה שחוותה.

היא רצה לממ"ד כשפוך עוטף את מערומיה, הבעל הספיק ללבוש את מכנס הבוקסר( אולי בזמן שכזה , כדאי גם לנשים לעבור לבוקסר- אולי אני אדבר עם פיקוד הערוף שיוציא הנחייה שכזו!)

הבנים  המתבגרים שלה , הסתכלו עליה במבט נבוך ובהשתוממות  שבכלל ההורים שלהם עושים את "זה"! , רק הבת הקטנטנה שלה צחקקה בקול חצי רדום ועדכנה את  אימא שלה: " אימא, את בלי בגדים!!".

אחרי החוויה הזו החברה החליטה שהיא לא עושה סקס בזמן הקרוב , ואם ממש יתחשק לה הם ייסעו לצימר בנתניה.

עוד דבר פשוט שהופך להית מסורבל ומורכב – זו המקלחת!

כל כך התגעגעתי לימים שיכולתי להיכנס למקלחת בלי החרדה שאולי תהיה אזעקה בדיוק שאסתבן והחלוק וכל המגבות יהיו בכביסה ותישאר לי רק מגבת פנים להתכסות בה ולרוץ לממ"ד.

אויי מתסכל... לרוץ עם מגבת פנים !בטח יהיה לי ממש קר באחוריים!

 

מילא אחוריים קרים , הכי קשה זה הלילה , ההירדמות .

קשה להירדם, בראש מתרוצצות עסקאות עם החאמס , משהו כמו: אולי תשליכו עכשיו גראד , נו מה איכפת לכם,ככה נגמור עם האזעקה עכשיו ואז גם אני וגם אתם תוכלו לישון , נו.. אולי כבר תשליכו את הגראד .. אני מתה מעייפות, זה לא שאני רוצה למות מגראד אבל גם למות מעייפות זה לא...פה בערך אני כבר נרדמת.

ואם יתמזל מזלי- יהיה לי לילה שקט נטול אזעקות .

 

לא איכפת לי להתמודד עם ההקפצות, אחוריים קרירים או שינה טרופה , הכי קשה לי זה לכעוס על הילדים שלי בגלל המצב המטורלל הזה.

ביום שבת כעסתי על הבן שלי , כי הוא החליט לצאת ולבלות למרות שבחוץ גשם  שוטף של טילים.

הוא טוען שאני מגזימה וחוץ מזה יש לנו כיפת ברזל שמגנה עלינו, אבל הוא לא מבין שגם בכיפה , כמו  כיפה סרוגה , יכולים לפספס עין בסריגה ואז נוצר חור ומהחור הזה יכולים לבצבץ טילים.

כיפת הברזל משרה עליי ביטחון מסוים , אבל לא כזה גדול שאוכל לשחרר את הבנים שלי בתחושה שהם מוגנים מכל רע/גראד.

אז הוא הלך  לישון כועס

וגם אני , גם בגללו וגם בגלל המצב הבלתי אפשרי והבלתי נסבל הזה, כל כך קשה להיות אמא דרומית..

כל כך קשה להיות ילד דרומי..

 

 

נכתב על ידי , 11/4/2011 12:15   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)