לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אני לא מוצאת את הביקיני!


אתן מכירות את התופעה שחלק אחד של הבגד ים נעלם לו  ואת נשארת עם חלק עליון או תחתון

מכירות?

אני לא!

ובכלל אין לי בגד ים ביקיני , אבל תמיד רציתי לכתוב את זה .

עוד מעט אתחיל לארוז לחופשה בת ארבעה ימים באילת

כיף וחגיגי לי כבר בפנים , אני כל כך אוהבת את אילת ואת הנוף המדברי שמסביב  ,והחום לא מבהיל אותי , אני והחום האילתי תמיד הסתדרנו

אני לא מתכוונת לעושת שם שום דבר מיוחד  חוץ מלרבוץ בבריכה ,לקרוא  ספר טוב ולכרסם לי בהנאה קרח .

ואולי לקחת את הילדים לאטרקציה החדשה – עיר הקרח

וגם לטייל עם הבן הקטן בטיילת – הוא טוען שבכל שנה מקצרים את הטיילת ואני מנסה להסביר לו שלא מקצרים אותה זה הוא שמתארך, לא להאמין שהוא כבר עבר אותי בגובה- או שאני זו שמתקצרת ..

אני זוכרת שרק אתמול היינו איתו בחופשה באילת וכל הדרך ניסינו ללמד אותו איך עושה פרה , ואפילו הדגמנו לו מוווווו מפואר  אבל הוא התעקש שהיא עושה קוקוריקו.

ועם הגדול הבטחתי לשחק טניס – אין לי מושג  למה הבטחתי לו, אפילו פינג פונג אני לא יודעת לשחק , ובכלל כל מה שקשור לכדור –אני לא טובה בו.

הכי גרוע אני משחקת כדור סל, לפני כל קליעה אני צריכה לעמוד בפיסוק ולפי התנופה נפלט לי קול כמו של אישה הקורעת ללדת.

אמרתי לבן שאם הוא רוצה לשחק איתי , אני חייבת להדגים לו בפנטומימה איך זה יראה בערך.

"תדמיין את אמא שלך עם חצאית מיני קצרצרה ולבנה !" ניסתי לזעזעו כבר על ההתחלה ואולי הוא יתחרט וירד מהרעיון

זה רק הצחיק אותם

עינטזתי מצד לצד כאילו אני מחכה לכדור דמיוני, וכשהכדור הגיע השמעתי קול שלא מבייש אורגזמה טובה

עברתי את האימון , אני מוכנה למשחק האמיתי

אני מקווה לשרוד לפחות מערכה

אם לא מערכה, אני תמיד אוכל לעשות מזה מערכון

 

 


הבן צייר אותי, אבל אני יותר יפה במציאות!



יאללה , הלכתי לחפש את הביקני.

 


 

נכתב על ידי , 18/7/2009 16:09  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)