לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

החתולה פאטמה


שבת בבוקר

העיר עוד ישנה , אבל אני ערה ובידי תרמוס קפה ומצלמה.

המשימה הבוקר – לצלם את  החתולה פאטמה.

הסבר יינתן בהמשך

אני לא יודעת למה צילמתי את הציפורים

הן אפילו לא מתעופפות

תמונה משעממת

בכדי שתהיה לי תמונה יותר מעניינת

העפתי אותם בקולות של :"קישטה קישטה"

אותו צילמתי בשקט בשקט ... שלא יעוף ויהרוס לי תמונה מוצלחת.

רק אחרי הקליק של המצלמה הרשתי לעצמי להפריע את מנוחתו.

קליק נוסף –לצלם אותו עף

טמבלה שכמוני- הקליק היה על כפתור הpower -  

 

 

 

וזו הסיבה העיקרית שאני מחזיקה בבוקר שבת מצלמה , במקום לקשט איזה עוד קיר בבית.

זהו קבר השיח מהמאה השלוש עשרה לספירה.

אני כבר רואה שחלקכם ממלמלים משהו כמו –  מה זאתי באה לנו עם צילומי קברים בבוקר שבת, וזה אפילו לא קבר צדיקים! .

בטח המאמינים שבכם – יורקים כרגע על המסך.

אבל הייתי חייבת לצלם את הקבר, בשביל לספר לכם על פאטמה .

פאטמה היא חתולה אפורה , שיושבת קבוע על חלון הקבר .

יש משהו מוזר במבט של החתולה הזו, מבט כמעט אנושי.

 

אני לא ממש אוהבת את כל המיצי והפיצי שיש על פני האדמה (חוץ מהפוקצ'ה של פמה)

וגם את פאטמה אני לא אוהבת.

יש בה משהו מפחיד

אני רואה אותה כל בוקר כשאני צועדת לי.

היא רק נועצת בי מבט חודר, שמצליח  לצמרר אותי משום מה.  

הבוקר החלטתי לצלם אותה!

 

איזו כלבה החתולה הזו...

דווקא הבוקר היא החליטה לא להופיע

אכזבה קלה

אני ממשיכה להקליק

זו תמונה מוזרה – כאילו הענן יוצא מתוך ארובת הקבר

ברררר

 

 

ישן לצד חדש

כשהילדים היו קטנים

הם היו קוראים למלון הולידי אין-ציצי גדול

ולכיפה של הקבר –ציצי קטן

 

 

 

 

מהחלון המשקיף לים ,הייתם אמורים לראות סירת מפרש.

אני ראיתי!

 

 

 

הינה פאטמה!

בחיי שהפסקתי לנשום לרגע

היא הופיעה משום מקום

חבל שהתמונה מטושטשת

 

 

נמאס לה ממני

נתנה בי מבט עייף

ונעלמה

 

 

לא צריך

שלא תעשה לי טובות

אני אצלם את הפרחים שמקיפים את הקבר

 

 

מבט אחרון לים

לאופק

והביתה

 

נכתב על ידי , 29/9/2007 09:16  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האושפיזין


 

אלה האושפיזין שלי לסוכות תשס"ח: 

 

1.דוד גרוסמן – נראה לי שיהיה מרתק לשבת ולשוחח איתו, יש בו משהו נעים.

כל ספר שלו משאיר אותי חושבת, מהורהרת עם רצון לחזור על אותו קטע כתוב כמה פעמים.

יהיה נחמד לשמוע אותו מדבר.

 

2.חבר יקר – שהיה מת לראות אותי בלי סגריה ביד וחוץ מזה התגעגעתי אליו מאוד .

 

3.ריצ'רד גיר – אני אשוחח איתו על החור באוזון ועל המתיחות במזרח התיכון. ( כן בטח.... מישהו מוכן לסגור את הדלת של הסוכה?...אין פרטיות בסוכת האושפיזין הזו!)

 

4.מנשה בקיש – שלא ישכח לבוא עם הגיטרה שלו, מדהים איזה צלילים הוא יכול להפיק משישה מיתרים, ואותה הזדמנות נמלא איתו את כל הפרטים שחסרים לו בויקפדיה

 

5.דנה אינטרנשיונל – אישה עם ביצים!

 

6.קרנית גולדואסר- אשת השנה שלי!

 

7.א.איינשטיין – גאון ומוכשר הבן אדם הזה!, אתה מוזמן לסוכה שלי ,אריק!

 

אותו אני לא מזמינה לסוכה שלי!

גם אתכם לא!

אתם לא אורחים, אתם משפחה הוירטואלית שלי - ומשפחה לא צריכה הזמנה!

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 16:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למרוקאים אין תודה


 

המרוקאים לא יודעים להגיד תודה !

מזל שדודה אליס  וסבתא חביבה ז"ל לא מכירים את הבלוג שלי , כי אז הן היו רודפות אחריי עם כפכף רקום  ומטאטא גומי ( מגב מרוקאי) ומקללות אותי : "יא מזרובה , יא סוררת למה את אומרת שאנחנו לא יודעים לומר תודה?!"

 

ביקשתי מאבי שיגיד לי איך אומרים "תודה" במרוקאית.

בתגובה הוא שלף צרור ברכות גרוניות

לא אבא... איך אומרים  במילה אחת "תודה" במרוקאית!, כמו שיש שוקרון בערבית וספסיסא ברוסית ומרסי בצרפתית

איך מודים במרוקאית?

אבא נבוך מעט, ובתור גלגל הצלה הוא שלף לי את כל הצדיקים מהקבר לעוד צרור ברכות.

מסקנה-למרוקאים אין תודה

אבל יש להם צרור ברכות יפות לכל דבר

התודה שלהם היא ברכה

וזה כל כך יפה בעיני

 

 

תרשו לי להשתמש רק  במילה הקצרה והיפה  שאני מכירה – "תודה".

תודה על שאתם מלווים אותי שנתיים.

אתם חברים טובים

התברכתי בכם

אוהבת אתכם

מאוד

 

 

נכתב על ידי , 23/9/2007 18:21  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבטחות לשנת תשס"ח


השנה החלטתי לא לצאת בהכרזות /תוכניות/הבטחות ענקיות לשנה החדשה.

אני אציב לי משימות קטנות, שאוכל לעמוד בהם.

צעד צעד.

 

להלן הרשימה החלקית.

קטן עליי ..

 

 

  1. לרדת 20 ק"ג.
  2. לצעוד לפחות שלוש פעמים בשבוע
  3. לישון שש שעות ביום.
  4. לאכול ירקות
  5. לאכול פירות
  6. לשתות 10 כוסות מים ביום.
  7. ללמוד יוגה.
  8. ללמוד טאי צ'.
  9. ללמוד קראטה
  10. לפנק את עצמי בבושם חדש  
  11. לפנק את עצמי עם תיק חדש
  12. לפנק את עצמי בנעליים חדשות
  13. להוציא דרכון
  14. להחתים אותו פעם אחת
  15. אולי פעמיים
  16. ואולי שלוש
  17. להכיר אנשים חדשים
  18. לחדש קשרים ישנים
  19. להיות שלמה
  20. להרגיש מושלמת
  21. לקבל שינויים בברכה
  22. לא להשתבלל כשקשה
  23. לסדר את התיק
  24. להעיף ניירות/דפי חשבון/דפי ממו מיותרים
  25. להעיז
  26. להאמין יותר בעצמי
  27. להחליף מקצוע
  28. לכתוב ספר
  29. לקבל את פרס ספיר
  30. ואת פרס א.מ.ת
  31. כתבת שער בשבעה ימים
  32. להרוויח מיליון דולר
  33. לגור בכפר
  34. לחלוב פרה
  35. להכין גבינה
  36. לא לאבד את הראש
  37. לשמור על רגליים יציבות על הקרקע
  38. לרחף
  39. לצנוח – ממטוס
  40. להיות אמא טובה יותר
  41. להיות אישה טובה יותר
  42. להיות טובה יותר לעצמי
  43. להוריד שערות בלייזר-בהרדמה כללית!
  44. לאהוב
  45. לצחוק
  46. לחבק
  47. להקשיב
  48. לא להפסיק לחלום

  

היא הראשונה שראתה את יצירת יום שבת שלי.

 

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שנתיים ( מחר אני חוגגת שנתיים) למדתי להעלות תמונות ללא עזרת הילדים - קולולו על התפיסה המהירה שלי.

 

ממשיכה להתאמן בהורדת תמונות

צולם לפני שבוע - פינה אהובה עליי בבית

 

יאללה הולכת לצלם עוד

 

נכתב על ידי , 14/9/2007 17:36  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתוק התפוח הים הוא מלוח


כל יום, בלי עצלנות ובלי לרטון בכלל (כמעט ) אני קמה  בשעת אשמורת התיכונה הנושקת לשלישית, או במילים אחרות – קמה לפני טליק!

בארבע וחצי בבוקר כבר  מחזיקה את כוס הנס קפה (מעדיפה את הקפה של הבוקר – אבל זה מתקשר לי עם סיגריה, אז עד שאגמל אשתה לי נס או ויטמינצ'ק בטעם פטל)  ונותנת פקודה למוח לפתוח את העיניים.

סרבניות פקודה העיניים או שלמוח שלי אין כושר פיקודי, הן מתעקשות להישאר עצומות למחצה.

יש שני דברים שמצליחים לעורר אותי – זה קפה וסקס , וקפה אני לא יכולה לשתות עכשיו !

למה אני ערה בשעה כזו, אתם שואלים את עצמכם ? ( אל תהיו רעים- תשאלו תשאלו)

החלטתי לצעוד לי על חוף הים , לנשום אויר נקי ולהצטרף לכל הסבטלנות והבוריסים שעומדים על הראש.

ביום הראשון כשהגעתי לחוף, נבהלתי מעט– זה נראה כאילו כל  הקשישים של אחוזת ראשונים הגיעו לחוף , אם הייתי מחברת את הגיל של עשרת הקשישים שהיו שם , הייתי מגיעה קרוב לוודאי לאלף.

אני ואחותי הגדולה היינו הפרגיות היחידות שם.

ובתור פרגיות רעננות ושמנמנות , פצחנו בהליכה מהירה על החוף ולפעמים רצנו – אני לא האוהבת לרוץ, יש לי תחושה שאני רצה מוזר , לא נעימה לי התחושה של הציצי המתפרע לו,למרות שהוא חנוט בתוך חזייה.

עם כל זאת , אהבתי לרוץ בים, תחושה משחררת,מעופפת .להסתכל על האופק תוך כדי ריצה  ולנשום את האוויר המלוח – תענוג.. עכשיו אני יכולה להבין איך מרגישה סוללה בטעינה.

רצתי המון, כמעט שעה – נו טוב...רק דקה ושלושים ושש שניות.

 

בזמן האחרון אני דלה במילים – עם הניקוטין המילים זרמו יותר טוב

חסרות לי מילים לתאר איזה עונג זה לשכב על החול הקר לראות את הירח והכוכבים, אפילו שרשמית כבר חמש בבוקר , הם עדיין בשמיים.

לראות את הזריחה  ולהתפעם על שאני על שאני רואה את שני המאורות באותו הזמן.

ברגעים כאלה אני מרגישה קטנה וגדולה כאחד – ובלב אני תמיד אומרת תודה על שאני מסוגלת ויש לי את היכולת ליהנות מהיופי הזה..

 

לפני שעה חזרנו מהים – ואני לא מפסיקה לצחקק לי.

ברגע של שטות אני ואחותי פצחנו בריקודי בלט על החוף – זה כלל הנפות רגליים , סיבובים עם ידיים מורמות.

איזה צחוק בריא יצא מאיתנו ...

התחננתי בפניה שתפסיק, הבטן כאבה לי מהצחוק- אבל לא..היא המשיכה והדגימה לי את סיבוב הבורג שלה.

וכשהגיע תורי הדגמתי לה את עמידת הפלייה שלי

כל כך כיף לפעמים להשתחרר מכל העקבות ומכל המחסומים ולתת לגוף פשוט –לרקוד!

 

מחר אנחנו נוסעים לאילת ונחזור בערב החג- לשנה החדשה .

אז תרשו לי  להקדים ולברך אתכם מכל הלב ובאהבה גדולה שהשנה החדשה תהיה לכם טובה יותר מהשנה שחלפה.

מגיע לכם

אתם טובים!

מנשקת ומחבקת אתכם  

 

 

נכתב על ידי , 8/9/2007 09:26  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטפסת על הקירות


הבוקר היה קשה לי במיוחד

כמעט ולקחתי את סיגרית החרום ששמרתי לעצמי למעלה בארון הימני.

הרגשתי שאני מטפסת על הקירות – כל כך רציתי סיגריה..

במקום לטפס על הקירות – החלטתי לצייר עליהם.

וזה יצא- כל כך כל כך מזעזע , מגעיל, שלוכלנד, זוועה!!

פרחים של ילד בגנון ציירתי לי על הקירות!

 

לפני שהבית יתעורר ויגיב על יצירת הפאר – החלטתי לברוח ולא לחזור עד שאמצא צבע לבן שיכסה את שדה הכלניות שיש לי על הקיר.

שבת שלום אנשים יקרים

 

אני עפה מהבית לפני שיתעורר בי גם צורך לצייר חרציות בשירותים.

 





 

 

במחשבה שנייה..

לא רע

זה אומנם מכאיב קצת בעיין

אבל לא נורא

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 08:46  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)