לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אביב אהרונוביץ .

בבלוג יש כל מיני עליי , מה אני אוהבת ומה אני שונאת !!1 אני יספר לכם על חוית , ויענה לכם על שאלות שתירצו .. קיצ' פה יש הככל . תההההההההההההההההנו 3>

כינוי: 

בת: 32

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

רק פתחתי את הבלוג , אז קצת עליי !! :]


 

שלווווווום לכוווווווולם , כן כן

פתחתי בלוג כי סתם באאאלי P:

 

אני -

 

3>

 

פריייקייייייייים

את הצבעים - כתום & ירוק

את מכביי חייפפה < האלופה דה :] >

את הדובי שלללללליייייייייייייי

לישון כל היווווווווום

לשמוע שירים שנ'י אוהבת

את ה - Frineds המעלפות

אותי ................................. !

 

3\>

 

שקרניייייים

צבועייייייייייייייים

סכסכנייייייייייים

בוגדייייייייייים

ילדיים ילדותיייים

את הצבע הורוד , איחסי

ערסייים שחשים את עצמם

שמעירים אותי על הבווקר

שנ'י רבה עם ילדים שנ'י אוהבת

שאני ניכשלת במשהו שאני רוצצה

שאני לא בוטחת בעצצצצצמי

שאני מאחרת לביה"ס והמורה צועעקת !!1

 

 

בעיקרון זהו ,

אם לא כ"כ הבנתתם :

 

3> - אוהבת

3\> - לא אוהבת

 

להי'ת .

 

 

נכתב על ידי , 18/11/2006 15:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- אביבוש , :)) - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - אביבוש , :)) - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)