לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!my life my place my rolz


הבלוג שלי היומן שלי=] משפט לחיים: "להכיר את עצמך זה לדעת שאתה לא מושלם לאהוב את עצמך זה לדעת שאתה גם לא צריך להיות"

כינוי:  מורדת לחיים!

בת: 32

ICQ: 226408754 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

החופשה המושלמת


אחרי הרבה זמן שחיכיתי לטוס ולטייל קצת כי לא טסתי מאז ניו יורק המדהימה יש לציין, החלטתי שהגיע הזמן וזהו מבחינתי זה עכשיו או עכשיו!

קבעתי עם חברה טובה בדקנו חסכנו וקבענו חופשה כמובן במקום המושלם והיחסית זול (לא ממש לקחנו מלון 5 כוכבים שהיה יוקרתי בטירוף שלא לדבר על יקר) וטסנו. לתאר במילה אחת? מושלם. מושלם מושלם מושלם מושלם מושלםםםםם!!! וואו אין זאת הייתה חוויה מדהימה!! כל כך נהנתי שלא רציתי שייגמר.

הים המדהים והצלול, שייט בספינה, קצת אקסטרים על המים, אוכל מעולה!, מלון מהמם עם חדר ענקי ואמבטיה שכל בחורה צריכה בבית, שלא לדבר על הנוף המדהים מדהים מדהים ביופיו מול הים הכחול-תכלת שלא נגמר. 
היה כל כך כיף!!! אם הייתי יכולה שכל חופשה תיראה ככה מעכשיו והלאה מבחינתי לטוס לאותו מקום אותו מלון והכל אותו הדבר בדיוק כל פעם מחדש!!

 

העיר המדהימה מלאת החיים, קצת שופינג כי איך אפשר בלי? קניתי תיק מהמם וחרשנו את הדיוטי בהלוך ובחזור!

 

בקיצור מושלם. מתאר את זה במילה אחת.

 

חזרתי עם כל כך הרבה אנרגיות ורוגע ושלווה ו..ווואו. באמת אני ממליצה לכל אחד!!

 

עכשיו אחרי שחזרתי אני בעיקר עסוקה בלסיים עבודות ודברים שנשאר לעשות. הממוצע שלי הפתיע אותי. הלך לי ממש טוב הסמסטר ובכלל

אני ממש גאה בעצמי!! השקעתי 3 שנים וזה השתלם. והכי הגיע לי את החופשה הזאת!! היה שווה כל שקל וכל דקת מאמץ.

 

 

אפשר עוד פעם אחת? מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם D: הייתי חייבת.

 

 

 מורדת לחיים!

 

נכתב על ידי מורדת לחיים! , 23/8/2016 21:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורדת לחיים! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורדת לחיים! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)