לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

linoy's blog


happy happy. joy joy :)

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 307331168 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אחרי שנה(?)


סתם בישביל עצמי

פוסט קטן

כי מתחשק לי פורקן

 

אושר

אהבה

צפיה

רגישות

מתיקות

חיוך...

 

רגע של שמחה בתוך בלאגן אחד מושלם

רגע של נחמה בעזרת חיבוק קטן ממך

שניה של אושר ושלווה מנשיקה אחת קטנה

או במילה אחת

אהבה

רוגע נפשי

ונתינת עצמך במלאות

הנחת האושר שלך בידים של מישהו אחר

אין בנאדם שאתה יכול לסמוך עליו יותר בנאדם שאתה אוהב

 

שיר קצר ולא קשור...

 

החיים לוקחים אותך קשה

אתה לעולם לא יודע מה יהיה

מחפש את עצמך בעולם של כלום

מוצא שום דבר ואתה בלום

 

חי שנים ללא מוצא

מבין בגיל 30 שהחים כבר לא יהיו שלך

מנסה לעמוד בצפיות וממלא אכזבות

חושב על המחר וזה נהיה כבר מאוחר

 

אהבה ישנה קמה לדחיה  ומחקה אותך

שכחת ת'טעם לחיים וכבר לא מוצא ת'צמך

זיכרון נמחק, אחד נוצר, ואתה כבר משוחרר

רגש נולד ועולה מיד ואתה ליד כולם מרגיש גמד.

 

המצב שלך נורא וזה כבר רציני

הכל מרגיש שולי וכל כך שיקרי

אתה לא אמיתי ומבט הורג אותך

אהבה שלי אמיתית אליך.

 

חושבת ימים ולילות

לא מוצאת ת'מילים המתאימות

ההרגשות המשונות מרגישות אמתיות

הבנה של שניה שינת את חיי

 

החיים לקחו אותי לפה לפגוש אותך

החיים נתנהו לי את האומץ להיתאהב בך

אתה נתת לי תחושה רגישה, שאני שלך

 

לא יודעת איך הבנתי את זה

מבינה איך הבנתי אותך

הרגשה אחת, שניה אחת, חיוך אחד

אני איתך.

 

לא מבינה איך אני שלך

רוצה להיות איתך

יור סוי ביוטיפול(אתה כל כך יפה)

איזילי אין לאבאיי פול(מתאהבת כל כך מהר)

 

איי קנט אימג'ין מיי לייף וייט' אווט יו(אני לא יכולה לדמיין את חיי בלעדיך)

דה לאב איז דה בייס אוף לייף(האהבה היא הבסיס לחיים)

 

 

 

 

 

 

הרגשה משונה וכל כך יפה

שמחה עם חיוך מאושר לאוזן..

נכתב על ידי , 2/7/2009 12:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-2/7/2009 12:56
 





18,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoy_BRB אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoy_BRB ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)