לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


the gene pool could use some chlorine

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

נפרדנו כך


הזוי לחלוטין עניין הפרידה הזה. זה היה נקי ויפה, בניגוד לריבים שלנו.
ביום שלישי שעבר הגענו הביתה בערב. שתקתי רוב הדרך, כי ידעתי מה אני מתכוונת לומר. הגענו, נכנסנו, ולא יכלתי לא לומר את זה יותר. "זה לא הולך". הוא היה ממש בסדר עם זה. אני יצאתי מהדירה, מאחר ועבורי זה קל יותר, ולא רציתי להקשות עליו.
מעניין אם הוא קורא פה. אני חושבת שהוא מודע לבלוג, מה שלא משמח אותי כל כך.
בכל אופן, יצאתי מהדירה ביום למחרת. לא לקחתי הכל, אבל אפילו מה שלקחתי היה קשה לדחיסה בחדר שלי אצל הוריי. צפוף משהו, וזה רק עם גיטרה אחת.
ייתכן ומצאתי דירה, ואני מקווה בימים הקרובים לחתום על חוזה.
אחד הדברים שצריך לעשות זה ליידע חברים. זה מסורבל ומשונה. כאילו, להתקשר כדי להודיע את זה? מוזר, מוזר, אבל כנראה שצריך לעשות את זה. דיברתי עם חברה אחת היום, אולי נתקשר לעוד מישהו אקראי.
נכתב על ידי lilah , 4/7/2008 10:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  lilah

בת: 42




2,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)