לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מתבוננת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

דה ביץ' איז באק!


עברו כמה שנים מאז הפוסט האחרון בבלוג הזה, ומאז הפוסט האחרון בבלוגים האחרים שפתחתי וסגרתי.

זה היה הבלוג הראשון שלי, ופתאום נתנו אפשרות לשחזר בלוגים מחוקים.

 

החלטתי, כמו איניגו מונטויה בסרט "הנסיכה הקסומה", לחזור להתחלה.

 

אני רחוקה שנות אור, לתחושתי, משיר שכתבה את הפוסטים שיש כאן. שיר שעשתה על עצמה ניסויים במסגרת הקבוצה למודעות עצמית/ כת. שיר שהייתה מאוהבת אהבה בלתי אפשרית וכואבת בבחור, שלאחר שנתיים של ואקום- הפך לידיד.

שיר של לפני עבודות שונות ורבות, לפני לימודי הרפואה המשלימה, לפני לימודי הקולנוע ולפני הנסיעה של חודשיים להודו. שיר של לפני ההתחלה של העבודה על אלבום הבכורה. וואו.

 

כל כך הרבה דברים כבר השתנו. היום אני סטודנטית לקולנוע בסמינר הקיבוצים (התחלתי השנה), יש לי פייסבוק, אני עובדת במשרד אדריכלים כמזכירה, עושה את אלבום הבכורה, מופיעה במייק'ס פלייס ובקרוב גם ביהושע בר...

 

לא יודעת אם בכלל יהיה לי זמן להשקיע בבלוג הזה, אבל מדי פעם אציץ ואפגע.

 

צ'או בינתיים,

 

שיר 

נכתב על ידי , 7/12/2008 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 40

MSN:  שיר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShir Alony אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shir Alony ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)