לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"...words are meaningless and forgettable..."

כינוי:  the wrong way.

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


למרות שטוב לי בדיוק ככה, אני עדיין מרגישה שפספסתי את החיים שתמיד רציתי.

 

אני מזכירה לעצמי שאני לא יכולה לדעת מה היה קורה אם באמת הכל היה הולך כמו שאני רוצה.

אז כנראה שככה צריך להיות.

מה שהיה צריך לקרות קרה.

 

הרי כל הטעיות והמכשולים בדרך הובילו אותי למקום שאני נמצאת בו היום.

וכמו שכבר אמרתי, טוב לי.

אז אולי זאת הדרך הנכונה.

 

ובדיוק עכשיו בא לנגן להשמיע לי שיר עם מסר כנראה...

 

"Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be

I don't want to be anything other than me"

 

צירופי מקרים זה כיף.

נכתב על ידי the wrong way. , 17/1/2008 16:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוני . ב-4/1/2009 23:11
 



הזדמנות שניה


כל כך הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה.

ידעתי בדיוק מה אני רוצה לומר ואיך.

עברתי על התסריט הזה בראש עשרות פעמים.

ועוד מאות פעמים אולי אפילו יותר על תסריטים קצת שונים.

 

כשהוא הגיע דיקלמתי את הנאום המתבקש.

קצת שמחתי למען האמת שיש לי סוף סוף את ההזדמנות.

התענגתי על הרגע בטיפשות של ילדה קטנה.

הרגשתי גיבורה גדולה.

 

ועכשיו נדמה לי שהיו קצת חורים בעלילה.

התסריט היה חובבני וילדותי.

הכל התנהל לפי גחמות של איזה מטומטמת אחת שככל שהזמן עובר אני יותר ויותר נכשלת בנסיונות להבין אותה.

זאת אומרת... כשאני מנסה בכלל להבין אותה.

 

זה די אירוני שדווקא אני שכל כך התנגדתי למתן הזדמנויות שניות מקווה עכשיו שאחת כזאת תנחת עליי פתאום.

מה הסיכויים לזה?

 

אולי זה כי נהיה פה קצת מוזר.

אולי זאת ילדת הדווקא שבי מדברת.

אולי זה בגלל כל מה שקרה.

ואולי זה כי בכל פעם שאני מנסה למצוא סיבה יש יותר מדי כאלה ואני נכנסת לפאניקה.

 

 

 

 

 

אם יש דבר שאני מנסה להימנע ממנו זה להזדקן בהרגשת פיספוס.. המחשבה על איך החיים היו נראים אם רק הייתי מנסה.

וזה כנראה יהיה אחד הדברים אני מקווה שהיחיד שיגרמו לי לתהות עד יומי האחרון מה היה קורה אם...

וזה עצוב לי.

 

אני כל כך רוצה הזדמנות שניה.

נכתב על ידי the wrong way. , 6/1/2008 23:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,900
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe wrong way. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the wrong way. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)