לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Something else.


Take me by the hand, take me somewhere new, I dont know who you are, but I..I'm with you.

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מסיבה אצלי (:


יום שישי הייתה אצלי מסיבה..

היה אדיר D:

באו הרבה חברים יקרים שאני מאוד אוהבת  היה מצחיק, ופשוט.. כיף (:

 

תמיד יש את האלה שמצפים שיבואו, אבל הם לא. אז הם לא, הפסד שלהם. ולא אכפת לי

 

 

אנשים, אני אוהבת אתכם !

 


 

עצות לפורים, מישהו?

אני רוצה משהו מעניין

 


 

הבלוג הזה.. פשוט דפוק >< כ"כ.

יש לי עיסוקים אחרים - ואני כותבת בעיקר במקום אחר. לא עניינכם איפה

אבל בכל מקרה, הבלוג הזה מטומטם. וזהו.

 

נכתב על ידי , 27/1/2008 15:19   בקטגוריות חברים/חברות, סתם יומיומי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול יום הולדת :) (וכמה ציונים)


אז אתמול היה לי יום הולדת. 16.

תמיד כמה זמן לפני היום הולדת לא כ"כ אכפת לי, אני די אדישה לזה.. אבל כשזה מתקרב, פתאום באה התרגשות. ובעצם ממה? סה"כ עוד יום.

היה ממש כיף :) קיבלתי הרבה בלונים (שעדיין ממלאים לי את החדר), כמה חברות באו אליי אחרי בית ספר..

ובעוד שבועיים אני עושה את ה-מסיבה  (לפני זה לא מתאפשר)((אוי איזה כיף שאפשר לשים סמיילים))

 

 

היה מצחיק D: מעט הזוי, אבל בעיקר מצחיק.


 

 

קיבלתי 99 באנגלית ! (5 יח"ל.) וזה עוד בלי ללמוד. המורה רוצה שאני אעבור למואץ (כלומר, שהשנה אני אסיים אנגלית), אבל יש בכך כמה בעיות. אני עוד תוהה.

ו85 במתמטיקה (גם 5 יח"ל.) ואני גאה בעצמי על כך :)

 

 

 

 

משעשע לי.

 חמוטל

נכתב על ידי , 11/1/2008 14:51   בקטגוריות חברים/חברות, סתם יומיומי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכזבה, ועוד כמה :)


אכזבת אותי, שוב. הייתי צריכה לדעת שזה יקרה

אבל הפעם, זהו, נגמר.

אני כבר לא שלך, אתה לא יכול לסובב אותי על האצבע הקטנה שלך.

אני לא הבובה שלך, ואני לא מוכנה להמשיך ככה.

אתה רוצה לדבר איתי? אני לא מתקשרת, אני לא שולחת הודעות. תהיה אתה זה שיעשה את זה.

רוצה להפגש? תבוא, אבל לא בהתרעה של דקה. וגם לא תקבע איתי ותבריז.

סיימנו.

פספסת את ההזדמנות שלך.

אתה לא תשפיע על המצב רוח שלי, טוב לי, ולא בזכותך.


 

עוד שישה ימים יום הולדת

 


2008 התחיל מצחיק. :)

 

היה לי מבחן במתמטיקה הבוקר, הלך מעולה. נקווה לציון טוב :)

 

אני די עמוסה ועייפה, אבל בכל זאת נחמד לי.

 

3>

שבת שלום ושבוע טוב

(פוסט ראשון ל2008! מזל טוב.)

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2008 18:22   בקטגוריות הוא, מחשבות.., סתם יומיומי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Kiss אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Kiss ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)