לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה סמים וסקס


הגעתם לבלוג הסוטה שלי כאן יתאורו סטיות לא לבעלי לב חלש ולנשים בהריון!!! הכניסה אסורה לפקאצות וערסים!!!

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 203146585 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

לחשוב פעמיים....


זה משגע איך אני מצליחה להפתיע את עצמי כל פעם מחדש....

ולאו דווקא לטובה, אני פשוט עושה שטויות אני לא יכולה לראות משהו מושלם...

כל דבר טוב שיש לי או שהיה לי בחיים הצלחתי להרוס...

פשוט ככה.

וזה לא משהו ספציפי אני פשוט לא שמה לב לדברים שאני עושה

וכנראה שאני לא חושבת מספיק על ההשלכות שיבואו בעקבות ההתנהגות שלי..

אפשר לומר שהיה לי הקשר עם הבנאדם שאני הכי אוהבת והוא היה קשר פשוט מושלם אני לא אגיד שלא רבנו,

רבנו אבל בטעם, ואז באיזה משפט שזרקתי הרסתי הכל הבנתי את זה רק אחרי 5 ימים שכמעט נפרדנו

ומאז אני מרגישה שכלום לא יהיה כמו שהיה אני מדמיינת דברים שלא קורים לפחות ככה הוא מסביר את זה

אני מתחילה לחשוב על לגמור את המערכת יחסים הזאת ואז מבינה שאני אוהבת אותו מידי בשביל לוותר עליו

למרות שבתוכי אני יודעת שאם המצב ימשיך ככה אני יעשה את הצעד...

אני יודעת מזה להילחם כי עברתי את הסרט הזה עם גיא והקשר בינינו לא נגמר בטוב אני פוחדת שיש עונה שנייה

ושזה יחזור על עצמו ואז אני אמצא את עצמי שוב במצב רע של חודשים בדיכאון...

לא רוצה את זה למה אלוהים לא יכול לשים לי מחסום בפה כל פעם שאני רוצה לדבר, שאני אוכל לחשוב פעמיים

לפני שאני זורקת דברים לאוויר שאני אחשוב מה יקרה אם אני לא אגיד את המשפט הזה ואם כן...

זה משגע אותי כי אני תמיד ידעתי שאין לי טקט אבל רק עכשיו הבנתי כמה המצב גרוע...

אני יודעת שמבחינתו הכל בסדר ואנחנו ביחד, ואני אוהבת אותו באמת שכן אבל יהיה לי נורא קשה להמשיך ככה...

עם המחשבות בלילה, הפחד הזה שאם אני גומרת את המערכת יחסים הזאת אני מפספסת את הבנאדם הכי טוב

שהכרתי עד היום....

הוא תמיד אומר שזה עוד מכשול בדרך למעלה אני מקווה שזה נכון...

אני מקווה שההרגשות שיש לי עכשיו יעברו הכי מהר שרק אפשר ושאני יחזור להיות בטוחה בקשר שלנו....

 

אז אחרי שהסתיימה החפירה לא נשאר לי אלא לאחל לכם...

שעד הפעם הבאה תחשבו רק על....

סקס סמים ואהבה....

 

 

נכתב על ידי , 15/4/2008 13:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוטה בסטייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוטה בסטייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)