לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

in my world


אלוהים הוא ילד קטן עם זכוכית מגדלת ואני הנמלה

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מזל טוב לי!!


היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת ל.......לי!!!

תראו בצד->>>>>>>>>>>>>>כתוב בת 17!!!!!!!

נכתב על ידי , 28/3/2008 17:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעלבתי...


קצת ירד הכעס אבל אני עדיין פגועה

אני באמת לא ציפיתי את זה משתיכן

עדיין מאוכזבת..

עדי

נכתב על ידי , 22/3/2008 18:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם חברות כאלה מי צריך אוייבים?


יודעת מה?

בעיקר ממך לא ציפיתי לזה

אנחנו חברות טובות ומדברות על הרבה דבריפ וצוחקות ונהנות

אני לא מאמינה שהאמנת לכל מה שהיא אמרה!

"תראי...בעצם....את לא מבטאת את כל היכולות שלך איתנו בקבוצה",בולשיט!פשוט בולשיט!אני תורמות בדיוק באותה מידה כמו שתיכן ואפילו יותר ממישהי מסויימת בקבוצה הזאת,אני הסעתי,הבאתי,עזרתי,וכשביקשתי עזרה זלזלתן בי ודיברתן עליי מאחוריי הגב שלי,את יודעת מה?ממנה לא אכפת לי כבר,ממנה אני יודעת לצפות לפחות לי ולה יש תסיפור הלא פתור שלנו(זה בגלל שהיא משחקת אותה מטומטמת),אבל את?!אני בחיים שלי לא האמנתי שאת תיפלי לתוך הסיפורים שהיא מספרת.

אני צריכה לשמוע מאנשים אחרים שאמרתן עליי שאני טיפשה,לא מועילה ותלותית?!?!?!?!אני?!?!?!!?

חשבתי שאני עוזרת לכן!!!!

אז כן,אני לא גאון!!!וחלק מהדברים אני לא יודעת,גם אם הם הכי בסיסיים שיש

יודעת מה גם אני יודעת לכתוב!אולי אני טיפשה אבל מה שבטוח-את יותר טיפשה ממני

תכלס חמודות זה הפסד שלכן,לכו תעשו מה שאתן רוצות רק אל תתרצו את זה בתירוצים מטומטמים של "אנחנו חושבות שהקבוצה השנייה יותר תועיל לך ותוכלי יותר לעזור שם"

איתכן אני גמרתי!!!!!!

ואת-את יכולה ללכת לרכל ולהפיץ עליי שקרים כמו שעשית בפעם הקודמת,אני גיליתי את החברים האמיתיים שלי ואני מבקשת שלא תתקרבי אליי יותר (ד"א תיזהרי ללכלך על המשפחה שלי-את ירדת לכזו רמה נמוכה!),פעם היינו חברות טובות,טוב פעם זה פעם.שיהיה לך חיים חרא.

 

רק תיזכרו- קארמה איז א ביצ' דרלינגז וזה יחזור אליכן כמו בומרנג

נכתב על ידי , 17/3/2008 17:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,772

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshniz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shniz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)