לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היקום על פי עוז


"מה שחשוב באמת זה לא להפסיק לשאול." אלברט אינשטיין.

כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

אני מאמין.


כמעט עשרים ותשע שנים לקח לי להבין את העולם הזה. להבין איך הוא עובד, מה החוקים שלו, ומה אני אמור לעשות פה.

אני לא באמת טוען שהבנתי אותו לגמרי, אבל אני שמח לכתוב שלמרות החינוך שקיבלתי במהלך חיי, הצלחתי למצוא את אותה אמת שתעניק לי את היכולת לממש את הקיום שלי.

 

למרות שהפילוסופיה שאני מדבר עלייה התגלתה לפני אלפי שנים, מבחינתי, נקודת ההתחלה שלה  מתחבאת בין כתביו של אלברט אינשטיין שמסקנתו החשובה ביותר הייתה שכל מה שקיים הוא אנרגיה, וגם אנחנו, אנשים, פשוט אנרגיה. מרבית האנשים נחשפו למסקנה הזאת של אינשטיין והיא יותר ידועה בצורה הפרמטרית שלה: E= MC^2

 

בסופו של דבר כל מה שאנחנו מכירים, כולל עצמנו, מורכב מאטומים, וכמו שגילנו במאה שנים האחרונות, בתוך הגרעין של אותם אטומים יש אנרגיה שמסוגלת להשמיד עיר שלמה בפחות משנייה אחת. האטומים האלו מרכיבים את הגוף שלנו, את האוכל שאנחנו אוכלים, את המים שאנחנו שותים ואת האוויר שאנחנו נושמים. למרות זאת, כל אחד מהדברים שכתבתי עליהם נראה ומרגיש שונה בגלל התדירות השונה של האנרגיה בתוך אותם אטומים. החושים שלנו הם בסך הכל חיישנים של אנרגיה, ומה שהם עושים הוא לתרגם תדירויות לתוך המציאות שאנחנו מכירים. כמו העולם הפיסי שלנו כך גם המחשבות שלנו, הכל מורכב מאטומים, כלומר מאנרגיה בתדירות מסויימת (זאת הסיבה שטעיתי כאשר ניסיתי לחלק את העולם הפיסי והרוחני לשני עולמות שונים).

 

התדירויות השונות נמשכות אחת אל השנייה, כלומר חומר שנמצא בתדירות מסויימת ימשוך חומר שנמצא בתדירות שמתאימה לו. זאת הסיבה שהשמש, הירח וכדור הארץ נמשכים אחד לשני, וזאת הסיבה שאנחנו נמשכים על הקרקע בכדור הארץ.

מכיוון שגם מחשבות הם חומר בעל אנרגיה ובעל תדירות, גם מחשבות הנן בעלות כח משיכה. זאת הסיבה שכאשר אנחנו מגיעים אל קבוצה גדולה של אנשים אנחנו בדרך כלל מתחברים לאלו מתוכם שהכי דומים לנו, צורת המחשבה הדומה מושכת אותנו אחד אל השני ואנחנו לא יכולים למנוע את ההתחברות הזאת.

 

המחשבות הן כלי העבודה הכי חזק שלנו. הדברים שאנחנו חושבים עליהם נמשכים אלינו בגלל שכאשר אנחנו חושבים עליהם התדירות של המחשבה שלנו מתאימה עצמה לתדירות של אותם דברים ונוצר כח משיכה בין הדברים. המחשבות שלנו הם בעצם כלי העבודה שלנו, והעבודה שלנו היא ליצור, הבריאה בעצם לעולם לא הפסיקה, היא ממשיכה בכל רגע ורגע, ואנחנו בעזרת המחשבה והדמיון שלנו בוראים את העתיד שלנו. זאת הסיבה שאדם שחושב על דברים טובים ואופטימיים יוצר לעצמו עולם טוב וחיובי, ואדם שחושב על דברים שלילים מביא על עצמו דברים רעים. זאת הסיבה שאנשים שחושבים שהם יצליחו בחיים יצליחו בחיים, ואנשים שמפקפקים בעצמם, וחושבים שהם סתם כשלונות ואין להם מזל, בוראים עתיד חסר מזל וחסר הצלחות.

 

תהליך היצירה והמשיכה לא בנוי רק על המחשבה הרציונלית, מחשבה זאת היא רק ההתחלה שלו. הדברים שאנחנו חושבים עליהם יוצרים בנו את המחשבה הריגשית את הרגש, והרגש הזה הוא התדירות שיוצר את כח המשיכה. וכך אם נחשוב לדוגמא שנצליח במטרה מסויימת, ונרגיש את ההרגשה של ההצלחה, נמשוך את ההצלחה הזאת. נשמע פשוט, וברמה התאורתית זה אכן פשוט, אבל במבחן המציאות צריך להתרגל לחיות כך, וזה אתגר אמיתי. על מנת לברוא את העתיד שאנחנו רוצים אנחנו צריכים להרגיש את הרגשת ההצלחה באופן קבוע עד אשר אנחנו מצליחים, ולא לאפשר ולו לספק הקטן ביותר לחדור פנימה. אנחנו צריכים לשטוף לעצמנו את המח עד אשר אנחנו מגיעים למצב שבו אנחנו מאמינים שמגיע לנו להצליח, ושבטוח נצליח, ברגע שאנחנו נמצאים בנקודה הזאת, המחשבות והרגשות שלנו כבר יימשכו את כל מה שאנחנו צריכים למשוך על מנת להצליח.

 

רגש הוא תוצאה של הדברים שאנחנו חושבים עליהם. אם אנחנו חושבים על משהו עצוב אנחנו מרגישים עצובים, אם אנחנו חושבים על משהו שמח אנחנו שמחים. אם אנחנו עצובים אנחנו מושכים אלינו דברים שיעשו אותנו פחות מאושרים, ואם אנחנו מאושרים אנחנו מושכים אלינו דברים שייעשו אותנו יותר מאושרים. רגש הוא בסך הכל אינדיקציה לגבי התדירות האישית שלנו, האם אנחנו נמצאים בתדירות בונה או בתדירות הורסת, האחריות שלנו היא להימצא בתדירות חיובית, ועל כן גם אם ההווה נראה פחות חיובי (וזה מכיוון שבעבר משכנו אלינו דברים שליליים), העתיד יהיה נהדר כי אנחנו נמשוך אלינו דברים נהדרים וניצור עתיד נהדר. הכל תלויי רק בנו ובדברים שאנחנו מושכים אלינו.

 

התאוריה הזאת היא לא שלי כמובן, היא ידועה לאנושות כבר אלפי שנים וספרים מפורסמים כמו האלכימאי או "חשוב והתעשר"  מסבירים אותה בצורה פשוטה, מקסימה ופרקטית. במקביל אפשר להוריד בחינם ספר שנקרא THE SCIENCE OF GETTING RICH שמסביר איך להשתמש בפילוסופיה הזאת על מנת להתעשר. בשנים האחרונות "רקדתי" סביב התאוריה הזאת ללא הפסקה, מצאתי חלקים שונים ממנה, ובסופו של דבר נחשפתי לסרט שנקרא THE SECRET שמסביר את כל הסיפור הזה בסרט מעולה בשעה וחצי. את הסרט אפשר להזמין או לראות באתר www.thesecret.tv  וכל מי שחקר הקיום מעניין אותו חייב לעצמו את השעה וחצי ועשרים שקל שעולה לראות את הסרט הזה.

 

נכתב על ידי , 17/11/2006 02:39  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוז בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוז בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)