לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היקום על פי עוז


"מה שחשוב באמת זה לא להפסיק לשאול." אלברט אינשטיין.

כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

לקחים מהחיים.


אנחנו פה בשביל ללמוד, לא ברור לי למה, אבל זה הדבר היחידי שיש בו משמעות. הפוסט הזה הוא סיכום של המסקנות שהגעתי אליהם בחודשיים האחרונים.

 

כל דבר שיש לי בעולם שלי אני ייצרתי, אני משכתי לתוך החיים שלי, ואני יכול לשנות ולשפר.

 

הקצב של הצמיחה שלי תלויי רק בי, ברגע שאני אשתלט על המחשבות שלי ואפסיק להקשיב לספקות שבי אני אצמח בעוצמתיות ובקלילות.

 

אני לא צריך לעשות שום דבר מיוחד על מנת להמשיך לצמוח, אני רק חייב לזרום, לדאוג שי בי אנרגיה חיובית, עוצמתית, ושאני יצירתי ופעיל.

 

אני לא חייב לדעת מה השלב הבא, אני חייב להמשיך ללכת, הדרך תיסלל מעצמה.

 

במקום שיש בו כרגע רק קירות יהיה מעבר, הוא יפתח ברגע שאני אהיה מוכן להמשיך ללכת.

 

שמשהו מדאיג אותי, אני יוצר אותו, אם אני אשתלט על הדאגה אני אמנע את היצירה.

 

תסמוך על עצמך, על היקום, על היכולת שלך לברוא את העולם שלך.

 

האנשים שסביבי והארועים שקורים בעולם החיצוני שלי הם בסך הכל תרגום לדברים שקורים בעולם הפנימי שלי. זאת הסיבה שהטיפוסים או הארועים בחיים שלי חוזרים על עצמם, אני חוזר על עצמי.

 

ברגע שאני מקבל את כל מה שיש בי ומעריך את זה אני מתקדם הלאה. ברגע שאני מעריך מאד משהו שקיים בעולם שלי נוצר מקום חדש לדבר נוסף.

 

אנשים שתקועים באותו מקום, פשוט לא מעריכים את הדברים שיש להם, הם עסוקים במה שאין להם, ועל כן לא מרשים לעצמם לקבל דברים נוספים.

 

אני מאמין שיש לי נשמה, אני לא חומר בלבד, אני חושב ,והמחשבה היא חלק ממשהו אינסופי.

 

אני מאמין באלוהים.

 

אני מאמין שאני חלק מאלוהים, שהמחשבות שלי יוצרות את העתיד שלי, שאני בורא את העולם שלי, ושהייקום כולו מורכב מאותו חומר, חומר שמתעצב על ידי המחשבות שלנו, וקיים אך ורק דרך הנשמה שלי.

 

מכיוון שכל הדברים בעולם עשויים מאותו חומר, הכל מחובר, הכל דבר אחד, ואלוהים הוא הדבר הזה, אני כמובן חלק ממנו.

 

המטרה של אלוהים היא להתעצם, כמו כל דבר בייקום הזה, להיות יותר חכם, להיות יותר רוחני, להיות יותר עשיר, להיות יותר חזק, לגדול, לצמוח ולהתרחב.

 

כל דבר שקורה לאדם מסביבי קורה לאלוהים שאני חלק ממנו. עלי להעריך גם את הדברים שאחרים מקבלים, ולדעת שכל הצלחה של אדם אחר היא הצלחה שלי, וכל דבר טוב שקורה בעולם הזה מהווה את  המשמעות של החיים של כולנו.

 

אנחנו כלי העבודה של אלוהים, ואנחנו בוחרים איזה חלק אנחנו רוצים להיות. אנחנו יכולים להיות החייל, הפרש, הסוס, המלכה או המלך, אנחנו בוחרים על ידי המחשבות שלנו, מי שחושב כמו חייל פשוט יהיה חייל פשוט מי שחושב כמו מלך יהיה מלך. אלוהים משתמש בנו בהתאם לצורת המחשבה שלנו.

 

החיים הם מדהימים.

 

"There are only two ways to live your life.

One is as though nothing is a miracle

The other is as though everything is a miracle

 

Albert Einstein

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2006 19:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוז בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוז בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)