לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היקום על פי עוז


"מה שחשוב באמת זה לא להפסיק לשאול." אלברט אינשטיין.

כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

אני וההשתקפויות שלי


לפי אחת מהאמונות הסיניות, או לפי הפסיכולוגיה המערבית, לכל אדם יש שלוש השתקפויות:

1. איך אני רואה את עצמי.

2. איך החברה שלי רואה אותי.

3. האמת.

 

אחרי שהרהרתי על כך קצת אני חושב שאפשר להרחיב את ההשתקפויות האלו ולקבוע כי:

1. איך אני רואה את עצמי- זוהי נבואה לעתיד, הדרך שבה אני רואה את עצמי היום היא המחר שלי, אנחנו הופכים להיות מה שאנחנו חושבים עם פער זמן מסוים. וכך, אדם שחושב שהוא קשוח יהפוך להיות קשוח עם הזמן, אדם שחושב שהוא שטחי יהפוך להיות שטחי יום אחד.

2. איך החברה רואה אותי- איך שהחברה רואה אותי היום מעיד על מה חשבתי בעבר, ועל מי הייתי. וזאת מכיוון שהמחשבות בעבר כבר התממשו והפכו למציאות.

3. האמת- חומר הגלם שבי, זה שיכול להשתנות מהקצה אל הקצה.

 

 

 

נכתב על ידי , 15/2/2007 17:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוז בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוז בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)