לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dawn of a sunset




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

מילים אחרונות...


עכשיו, כשהכל נגמר, ואת השקט מכסה הכאב

כשהעשן מתמעמם בערפל והרגש מציף את הלב

כשהאהבה הפכה לקלישאה והשנאה איבדה משמעותה

ואתה יושב לבד ומנסה להיקבר בין אחרוני השורות

ורוצה אך לא יכול להתבטא ע"י הדיו שמזמן בגד בנפש

אז אתה יודע, שהגיעה העת להפרד יפה יפה

להגיד שלום לכל מי שהיה ועזב, למי שנשאר וכאב

 

בנאדם חכם אמר פעם שתמיד טוב לסיים בציטוט

כי אלה שכבר אמרו את זה, בטוח אמרו את זה טוב יותר

אז אם אתה לא יכול לכתוב טוב יותר מזה

תגנוב מהם ותצא חזק יותר...

 

"ועכשיו אני יודע שאנחנו לגמרי לבד

ורטובים לגמרי מדמעות

שאף פעם לא באות מעצב, אלא באות מהחיים

ועכשיו אני יודע שאי אפשר להגשים חלומות

אפשר רק לחלום אותם

ומי יודע, אולי למעלה בגן עדן

נתחיל סוף סוף לחיות או למות כמו שצריך

כי עכשיו אני יודע- שעכשיו מעונן..."

 

 

ובמילים אלו אסיים את חלקי כאן...

 

                                                      הרבה יותר משלכם, שלי...

נכתב על ידי , 6/2/2007 16:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 36

ICQ: 219090165 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe_Dude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The_Dude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)