לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

never world-ארץ לעולם לא


כאן אני מתכוונת לדבר על הכל! אתם מוזמנים להגיב ולתת עצות, אשמח לשמוע... עכשיו עליי: אני סתיו בת 14 לומדת בגימנסיה העברית ירושלים בכיתה ט'.. תחומי עניין- ביולוגיה ופיסיקה.. אוהבת מאוד חיות(יש לי כלבה)מתנגדת להתעללות ולנסויים בהן,ואוהדת הפועל י-ם תמיד!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פריצה בטעות


חח וואו, מה הסיכויים?

באתי להיכנס לבלוג של חברה, אבל טעיתי בשם משתמש והגעתי איכשהו לבלוג הזה.

אל תדאגי, אני לא אחזור שוב (:

אבל זה די מגניב שפרצתי לך לבלוג :P

והיי, אם הייתי רעת לב, הייתי עושה לך פה בלאגן.

 

ביי ביי :]

נכתב על ידי סתיו =) , 20/11/2007 02:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  סתיו =)

בת: 32

MSN: 






הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתיו =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתיו =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)