לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Funny? Try It.

מה יש להגיד? החיים שלי מנקודת מבט לפעמים אופטימית, ולפעמים דכאונית משהו.. מצבי רוח, אתם יודעים. ככה זה טינאייג'רים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אוי


ל-48 ספרים עד השחרור אני כבר לא אגיע. אני ב-38 ומשתחררת עוד חודש ושבוע.

אבל חיחי, אני משתחררת אז זה באמת לא נוראי :)

 

סתם רציתי לכתוב משהו, אני עוד לא מוכנה שימחקו לי את הבלוג..

נכתב על ידי , 14/12/2008 01:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Schizo much? ב-19/12/2008 12:39
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 317447168 




6,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess_Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess_Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)