לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

צנעה וראווה


בהתחלה, מזמן, אמרתי לעצמי שאני לא רוצה להשקיע זמן, מחשבה וכסף בעיצוב. רציתי שהכל יהיה זול ופשוט. ידעתי שאין לי טעם בשיט לכן לקחתי מעצבת. הכוונה היתה לוודא שהבית לא יראה מגוחך לכל מי שנכנס. שלפחות חלק מהאנשים יאהבו את העיצוב הפשוט. בהמשך הסתבר שגם פשוט עולה כסף, שזול לא תמיד נראה הכי צנוע ושאם לא משקיעים קצת יותר היום אז מחר זה כבר נהרס וצריך להתחיל מהתחלה או לגור במה שנראה כמו חורבה. ואז גם אני נדלקתי, ובנקודות מסויימות החלטתי שאני רוצה יותר. העלתי בעצמי כמה רעיונות של דברים שלא הכי פשוטים וגם לא תמיד הכי זולים. ואני משקיע זמן ומחשבה בלבחור ולהשיג אותם.

מה יהיה הסוף?

 

נכתב על ידי , 23/1/2012 20:21   בקטגוריות עמוק בפנים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)