לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

השרירים כואבים


לקראת סוף יום של עבודה מאומצת. לא, לא העבודה "הרגילה" שלי, אלא עבודת כפיים קשה וכבדה. לפני שהעבודה התחילה, פצחתי את היום במסלול של כמה קילומטרים בנחל. בקיצור - יום ארוך ומאומץ. לקראת סופו התחלתי לחשוב. עוד כמה זמן להמשיך? אני למעשה יכול לגמור בכל רגע שאחפוץ. אבל נראה לי שאמשיך עוד קצת. עוד דלי אחד. אחרי הדלי הזה מגיעים עוד שניים. אני עוד לא עייף. אני לא מרגיש שתכף אני נופל מהרגליים.

בסופו של דבר החלטתי שבאמת מספיק. סידרתי את האתר והלכתי הביתה. מקלחת, אוכל, מנוחה. או אז החלו השרירים להרים ראש. התנועות הפכו זהירות ומכווצות. כואב ללכת וכואב לשבת. כואב, אבל זה כאב נעים כזה. לא כאב של עצמות מתחככות או של גב תפוס. זה רק כאב של שריר מאומץ, שמזכיר לך כל רגע שעבדת היום באמת. כמו אז, לפני שנים. מזכיר לך שאתה יכול עדיין לעשות את זה. יכול לממש במו ידך.

נכתב על ידי , 10/9/2012 22:27   בקטגוריות עמוק בפנים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)