לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

עוד קצת


שוב ושוב זה קורה. אני בטוח שעוד קצת וזה נגמר. יש רק עוד משוכה אחת שצריך לעבור ואז הכל ירוץ חלק ומהר. אחרי המשוכה הזאת, פתאום מתגלית עוד אחת.

יום אחד אף אחד לא עונה לי בטלפון. כל אנשי המקצוע עסוקים מעל הראש. אני בטוח שזהו, יותר לא אשמע מהם. ימשכו אותי עוד שבוע, עוד חודש ואז אני אבין שצריך לחפש מישהו אחר... ולמחרת, פתאום, כולם חוזרים אלי. לפעמים באותה הדקה. כולם מוכנים ורוצים לעבוד ואני מרגיש שזהו, נפתרו כל הבעיות. אבל עמוק בפנים אני יודע שזה לא נכון. הבטחות של היום הם תרוצים של מחר.

ויש עבודה קטנה, שמעכבת את כל השאר. ההוא יבוא בשבוע הבא ואז הפקק ישתחרר וכולם יוכלו לבוא ולעשות את שלהם. בדרך כלל השבוע הבא לוקח שבועיים או חודש. אבל אחריו - רק עוד קצת, ואז הכל נגמר.

כן כן, באמצע השבוע הבא הוא באמת אמור להגיע, למרות שזה חול המועד. יש לו פחות מיום עבודה. ממש משהו קטן. אחרי שהוא יגמור, באמת אפשר יהיה להזמין את כל השאר, שיגמרו את הקצת שיש להם, ואז זה יגמר.

נכתב על ידי , 27/9/2012 22:20   בקטגוריות עמוק בפנים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)