לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2012

אין לך בעיות


לפני כמה זמן הייתי בחתונה. היתה מוזיקה שמחה ותאורה מיסתורית. אווירה שמחה והרבה אנשים.

ניגשתי להגיד שלום למישהו שלא ראיתי המון זמן. 20 שנה לפחות. לידו עמד איש שלא הכרתי.

האיש הזה מסתכל עלי לשניה ואומר לי "אתה חקלאי, נכון?". הייתי פעם, עניתי לו. אולי אמי נראה שזוף מאד, כי אני נשרף מהר בשמש.

"ואין לך בעיות בחיים" הוא ממשיך. לא! עניתי בקצרה. יש לי מספיק בעיות. "לא לא" הוא מתעקש, "רואים שהנפש שלך נקיה, לא מוטרדת". טוב, לא בדיוק במילים האלה, אני לא זוכר את הניסוח המדויק, אבל זו היתה הכוונה.

בשלב הזה מתערב בשיחה הבחור שבאתי לדבר איתו ואומר לו "מי שגר פה, תהיה בטוח שיש לו בעיות".

נכתב על ידי , 1/10/2012 20:24   בקטגוריות החיים בכפר, קטעים אתכם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)