לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

מסע באוטו של ז'ורז'


לז'ורז' יש טנדר קטן. לי יש מכונית משפחתית.

ז'ורז' לא משלם על הדלק. גם אני לא. לכן, זה נוח, כשצריך, להחליף רכבים.

למשל היום. הייתי צריך להביא משהו גדול מרחוק, אז ביקשתי את האוטו של ז'ורז'.

איך שנכנסתי, הרחתי את הסיגריות שהוא מעשן. לא ריח חזק מדי וגם מתרגלים די מהר.

הרדיו באוטו של ז'ורז' מראה סימנים שהוא עובד, אבל אף צליל לא יוצא ממנו. לא רציתי לחזור לז'ורז' ולשאול. גם ככה הוא חולה ובטח הולך לישון עכשיו.

כשנוסעים בלי מוזיקה ברקע, יש זמן להרבה מחשבות. אפשר לחשוב על הדרך. לשים לב איפה עוברים.

האוטו שלי עם גיר אוטומטי. של ז'ורז' עם גיר ידני. לוקח קצת זמן לחזור ולהתרגל לזה.

בכניסה לעיר מתחילים הרמזורים. עד אז התנועות האוטומטיות של הגיר הידני חוזרות כמעט בשלמות. לא צריכה להיות בעיה בהמשך הדרך.

צומת אחיהוד. אני חותך את שאריות הגליל העליון וכמעט בלי לשים לב נכנס לגליל התחתון. הכבישים הרחבים והמחלפים המהירים עוזרים לדרך לעבור מהר.

מזל שיש לי דברים שמחים לחשוב עליהם ואני לא נתקע, כמו תמיד, עם מחשבות רעות ומדכאות. הכבישים הרחבים והמחלפים שבנו בשנים האחרונות חותכים דרך ההרים או שמגודרים בחומות. בעצם הם מנתקים אותך מהנוף ומהסביבה שאתה עובר בה. אני מבין את זה קצת אחרי המחלף האחרון. עוד עליה קטנה ואז אני מתחיל לגלוש לכיוון עמק יזרעאל. כאן הנוף נפתח והכביש עובר דרך שדות רחבים וירוקים. אני מבין מה היה חסר לי קודם.

הנה הכביש בין טבעון ועפולה.

הגעתי.

הדרך חזרה תהיה קצת יותר איטית. צריך להזהר על המטען החדש.

נכתב על ידי , 8/2/2013 17:29   בקטגוריות יצא חרא. לא נורא.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)