לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

שבועיים שלושה


אני אבוא ביום חמישי, אמר לי הטייח.

בסדר, עניתי. אני אקח יום חופש.

כן, הוא המשיך, רראה לי שתוך יום אני אגמור את הכל. או שאשלים למחרת.

 

ביום חמישי הוא היה חולה. זה בטח עניין של יום. הוא הבטיח. אגיע מחר.

עד תחילת השבוע שלאחר מכן הוא עוד היה חולה.

אחרי זה הוא הציע אסטרטגיה חדשה - הוא יבוא אחרי הצהריים, כשאני חוזר מהעבודה.

אז הוא בא יום אחד ואז עוד יום. אחרי זה לקח את המשפחה לחופש.

עוד יום זה לא מסתדר ואז אני נוסע לכמה ימים...

בקיצור, כשבועיים שלושה כל הבית באויר. הזזתי מלא דברים, כדי שלא יתלכלכו או יפגעו מהעבודה שלו. לא סידרתי בחזרה, כי הוא עוד היה אמור לחזור.

 

לפני יומיים זה נגמר. סוף סוף. דבר ראשון, ניקיתי את חדר השינה והחזרתי את המיטה למקום. לאחר מכן התחלתי במרץ רב (שלא אופייני לי) לנקות את שאר הבית. הפעם זה כולל את כל הכתמים שהופיעו באורח פלא על הרצפה עם כניסתי לבית ותמיד הבטחתי לעצמי שאחרי התיקוני טיח, אני אנקה אותם. אז זה באמת מה שאני עושה.

הרגשת הקלה כבר אמרתי?

נכתב על ידי , 15/8/2013 20:50   בקטגוריות חגים וזמנים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)