לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2013

איזה כיף להיות צודק לפעמים...


כבר כתבתי פה פעם על הבוס האידיוט שלי. כן, אני פתטי ועדיין עובד איתו. מה לעשות?

בכל מקרה,

כבר חודשיים או יותר שאנחנו בצוות מנסים לפתור בעיה מסויימת. וכמובן שהוא כהרגלו מנצח על המלאכה. הבעיה היא שהוא עושה את זה לא נכון.

בהתחלה הוא בכלל לא קיבל את ההצעות שלי. אח"כ, כשנתקענו, הוא עשה צעד בכיוון אבל המשיך לנתב אותנו לכיוונים לא נכונים.

בתחילת השבוע שוב אמרתי להם מה צריך לדעתי לעשות. הפעם, גם בזכות בוס יותר גבוה שהיה נוכח, עשינו את הבדיקות כמו שאני אמרתי. כבר אתמול התקבלה תוצאה כלשהי, אבל הם לא חשבו לערב אותי, כי... לא בדיוק ברור לי למה. בכל מקרה היום כן נודע לי על זה והתחלתי לבדוק את החלק שלי. וסוף סוף הצלחתי להבין מה קורה. אז חוץ מזה שהבעיה נמצאה, היא נמצאה גם בדרך שלי. זאת אומרת, שאם מישהו יחשוב על זה, הוא יבין שלמעשה מההתחלה אני צדקתי.

הבעיה היא, שהבוס הזה לא יחשוב על זה. גם בפעם הבאה הוא יתעקש על השיטות השגויות שלו.

אני חוזר למשפט הראשון שכתבתי. למה אני עוד שם?

 

נכתב על ידי , 28/11/2013 21:28   בקטגוריות מקצועיות, עמוק בפנים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)