לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

שמרכלב


אתה נבחרת, הודיע לי ידידי בטלפון, לדאוג לכלבה בסוף שבוע הזה. בעוד שעה אני מוריד אותה אצלך.

 

למזלי היא כלבה מחונכת, בסך הכל. אני מבין שהיא לא ממש רגילה לבית שלי, אז אני יוצא איתה רק עם רצועה. שלא תתחיל לרוץ לבית שלו, או אני לא יודע לאן. לא רוצה לרדוף אחריה כל הערב.

עכשיו היא שוכבת על הרצפה (תמיד בקשר עין איתי) ומייללת קצת. או שהיא עדיין רעבה או שהיא רוצה הביתה.

הלילה אני צריך להשאיר אותה כאן לבד לכמה שעות.

אני מקווה שהכל יהיה שלם כשאחזור.

נכתב על ידי , 27/12/2013 17:11   בקטגוריות החיים בכפר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)