לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

כשלונות


איך הן חודרות לי עמוק לנשמה בשנים האחרונות?

אז זה התחיל (שוב) בנימה אופטימית. היה נראה מוצלח. אח"כ התחיל שלב התרוצים, אבל עדיין עם עידוד, עם גישה חיובית.

ואז היא נעלמה. לא החזירה לי צלצול. אחרי יומיים שלחה הודעה שהיא רוצה להפגש ולדבר בהמשך היום. עד למחרת לא שמעתי ממנה.

אז לא ממש צריך שיחה. אני מבין. אני יודע. אבל למה אני לא מסוגל להפסיק לחשוב על זה? מה אני רוצה להגיד לה. איך לשנות את דעתה. כי אני יודע שהיה שם משהו, לפחות בהתחלה. כרגיל, הרסתי באיזה שלב.

 

דוקא ראיתי אותה אתמול. עברנו אחד מול השניה ברחוב. דיברתי איתה כמו פעם, לפני שהתחלתי לחזר. קר כמו דג. בלי רגש. שני משפטים והמשכתי ללכת. שום מילה על מה שהיה או מה אני חושב. אני עדיין מקווה שהיא תיזום שיחה.

 

בכל מקרה זו לא המערכה האחרונה. רק הפוגה.

 

 

 

אני שונא כשלונות כאלה, אפילו שאני רגיל להם.

נכתב על ידי , 19/4/2014 19:20   בקטגוריות אוףףף  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)