לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

סטוקר


אז אחרי הפגישה המקרית ברחוב ואחרי שהשלמתי עם זה שהיא לא תיצור קשר בזמן הקרוב לפחות, התחלתי לתכנן מה להגיד ב"פגישה המקרית" הבאה.

הבעיה היא איך להבטיח שאכן תתקיים פגישה כזאת. בטח תגידו - למה שלא תתקשר אליה וזהו. לזה יש שתי סיבות (אולי תטענו שהן לא הכי טובות). האחת היא שזה מה שהוביל למצב הנוכחי. התקשרתי והיא לא ענתה. הסיבה השניה מכילה את המילה אגו בתוכה.

חזרה לנושא. אני יודע איפה היא יוצאת עם הכלבה לטיול ואני יכול לנחש חלק מסדר היום שלה. השאר תלוי במזל ובתיזמון נכון. החלטתי להיות סטוקר במשך היומיים של החג. הסתובבתי די הרבה, לצורך ושלא לצורך באזור המועד. לא ראיתי אפילו את הצל שלה. הבוקר רציצי לקנות משהו לפני העבודה ולכן נסעתי קצת מאוחר. זה נתן לי עוד זמן לנסות. בסיבוב האחרון, שידעתי שאחריו אני נוסע, ראיתי אותה. יש אלוהים?

באמת שוחחנו. היא הסבירה למה היא השתתקה. מבחינתה זה לא היה להעלם בתקוה שאבין את הרמז במהירות. היא רצתה קצת לחשוב. לא השתכנעתי לגמרי שהכל נעשה בתום לב אבל לא הכל צריך להגיד. היא די הבהירה שיש משהו שמפריע לה להכנס איתי לקשר רומנטי. מצד שני, היא כן מעוניינת בקשר (מישהו אמר ידידים?) ואני הבהרתי מה אני רוצה, כך שזה תמיד שם ברקע.

 

 

 

אני ירדתי במשקל בפסח הזה.

נכתב על ידי , 22/4/2014 19:32   בקטגוריות אוףףף, עמוק בפנים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)