לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2014

חזרה לספסל


לפני כמה שבועות נרשמתי לאיזה קורס באיזו מכללה.

קורס דמי אקדמי כזה. לא חשבתי על זה יותר מדי לאחר מכן.

אחרי פסח הגיע זמן תחילת הקורס. כהרגלי, יצאתי מוקדם (מדי) מהעבודה והגעתי למכללה זמן רב לפני השעה היעודה. הסתובבתי קצת, שתיתי קפה, הסתכלתי והקשבתי לסטודנטים שהיו שם. והתחלתי לחשוב - מה בעצם אני עושה פה? האם אני מסוגל בכלל לשבת שוב וללמוד משהו? פתאום זה נפל עלי, המשמעות של הלימודים.

היה גם מאד מעניין לראות איך נראה קמפוס ואיך נראים הסטודנטים כיום, לעומת הזמן בו אני הייתי סטודנט מן המניין. אני חושב שהשינוי הגדול ביותר הוא במיחשוב בכלל ובסלולר בפרט. אז היינו בדור 1 אולי, של הטלפונים הסלולריים. היום יש סמרטפונים לכולם. היום יש מחשבים לשימושים שונים בכל פינה וצגים דיגיטליים.

אולי זאת לטובה שהקורס שאני לוקח הוא יותר מעשי וחוויתי מאשר תאורטי ולימודי. בכל מקרה, צריך להיות מעניין שם.

נכתב על ידי , 9/5/2014 14:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)