לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

גילוי מאד


זה לא פוסט על ה"מצב". זה פוסט על המצב.

מדי פעם אני זורק איזה פוסט שקשור למצב הפוליטי/מדיני/עולמי/כלכלי. יש לי הרגשה שלאור המלחמה, או מצב הלוחמה, שאנו נמצאים בו, זה מתבקש.

אבל אני לא רוצה. סו מי.

 

אני לומד. מתפתח לכיוונים חדשים ומנסה להעיר חלקים שישנו במשך שנים רבות מדי. להתאמץ עם נשים ולהתאהב ולשבור שוב ושוב את הלב זה חלק מזה.

(ומי יודע, אולי זה יצליח עם מישהי קריצה) גם מבחינת עיסוק ותעסוקה אני מגשש בכיוונים חדשים. חוג טאי צ'י. כן כן, אני בחוג. מצחיק אותי אפילו להגיד את זה. אני גם לומד ריפוי אלטרנטיבי. זה שונה לגמרי מהמקצוע שלי. יש הרכה שמרימים גבה כששומעים שאני לומד את זה. איך הגעת לזה? זו שאלה ששמעתי לא פעם. לא יודע בדיוק, זו התשובה שהם מקבלים בדרך כלל.

הקורס הראשון נגמר בקרוב. אני לא יודע אם השיטה הזאת אמיתית. אני לא יודע אם אוכל להיות מוצלח בזה. אבל זה עורר בי רצון להמשיך בכיוון. אנטומיה. כדי לטפל טוב חייבים לדעת אנטומיה. זה הקורס הבא שאני חושב עליו. גם רפלקסולוגיה.

אולי חוץ מלהוציא הרבה כסף ומשהו לעשות ערב אחד בשבוע למשך תקופה לא יצא מזה כלום. מצד שני, אולי כן...

נכתב על ידי , 2/8/2014 10:26   בקטגוריות מקצועיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)