לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

דייט שני


אני שונא דייט שני! אמרתי לעצמי (כמו גרגמל...) כשהייתי בדרך.

הדייט הראשון הוא קליל, יחסית. יושבים בבית קפה או פאב. לא ממש צריך לחשוב על התפאורה. רק צריך להיות מעניין, מתעניין ובוטח.

בדייט השני אתה רוצה לעשות משהו קצת מעניין. לא שוב בית קפה... אבל מה כן? אמרתי לה בטלפון, שאם תהיה רעבה, נוכל ללכת לאכול משהו.

בסופו של דבר, הפעם גם בדייט השני התפאורה לא שינתה הרבה. זה לא שאני מדהים. היא פשוט מאד רצתה. היו לזה סימנים כבר בסוף הפגישה הראשונה.

כשיצאנו מהמסעדה, בדרך לרכב, סובבתי אותה אלי ונשקתי לה. הזמן שלקח להכניס אותה למיטה היה זמן הנסיעה עד לבית פלוס כמה דקות.

אח"כ שכבנו קצת מחובקים ודיברנו דיבור של אחרי. אז היא החליטה לענג את עצמה על השריר של הירך שלי. היא התפתלה מתענוג ואני מכאב. אבל לא עצרתי אותה. מגיע לי, חשבתי, כי אני לא עינגתי אותה מספיק. אבל כזה דבר מוזר אף פעם לא קרה לי.

גם זאת לטובה.

 

נכתב על ידי , 13/8/2014 21:33   בקטגוריות חגים וזמנים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)