לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

.... להתחיל מבראשית


היום נזכרתי במשהו שכתב פעם ידידי, הבלוגר החשאי.
אני מגיע לפעמים לחנויות של "מוצרי טבע" או "אוכל אורגאני" או איך שתרצו לקרוא להם. בדרך כלל אני הולך כשאני רוצה חמאת בוטנים. הרבה ממכרי צוחקים על מנהגי לאכול את זה. זה אוכל של ילדים, הם טוענים. אני אוהב! סו מי.
בכל מקרה, שם, בחנויות האלה, מוכרים חמאת בוטנים בלי תוספות של סוכר וחומרים מיצבים ומשמרים. פעם תלמה היו מייצרים חמאת בוטנים כזאת אבל הם הפסיקו, או שלא מוכרים אותה באף מקום. עכשיו גם מצאתי שהחברה שמוכרת בחנויות הטבע מייצרת גם חמאת בוטנים מלוחה. ישר עברתי לזה.

בשנים האחרונות רבו והתפתחו החנויות האלו. עכשיו מצאתי בפתח תקוה ממש סופר מרקט אורגני ובהרצליה פיתוח ראיתי עוד אחד. מוכרים שם את כל המוצרים, כמו שכתוב בבלוג אליו הפניתי למעלה. ממש אירופה.
למרות שאני בא בשביל חמאת הבוטנים, בדרך כלל אני יוצא גם עם מוצרים אחרים. אני בודק, מנסה, מחפש דברים שאני מעדיף בצורתם ה"בריאה" יותר.
בינתיים נדלקתי על ממרח חרובים. הטעם מאד דומה לממרח שוקולד וזה מחרובים. גם לזה מוסיפים סוכר :(.
על תדאגו. הסוכר גם אורגני.

רק בעיה אחת - חוץ מחמאת הבוטנים, שמחירה נמוך מהמחירים בסופר, שאר המוצרים יקרים בצורה ניקרת מהמוצרים המקבילים להם. אפילו אם הסיבות לכך ברורות, זה בהחלט גורם לאנשים רבים לא להתקרב לחנויות אלו.
נכתב על ידי , 4/6/2007 00:03   בקטגוריות קטעים איתי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)