לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

ישן וחדש


אצלי, כרגיל, הכל קורה לאט. אבל קורה (בסופו של דבר)!
ובכן, לאחר כחודש שיש לי מחשב חדש, סוף סוף השבוע הוא מוכן ומותקן והכל רץ, קופץ וצועק כמו חדש.
ברוב סבלנות חיכיתי שמיקרוסופט יועילו בטובם להזמין אותי להוריד SP2. עד שנגמרה הסבלנות ומצאתי בעצמי את קובץ ההתקנה.
פתאום הכל התחיל לעבוד. יש קול ויש עונה.
בעקבות ההצלחה המסחררת של הפעולה הזאת התקנתי גם את כל המסנג'רים ואת הפיירפוקס. וכמובן גם פיירוול.
עכשיו אני מקוה לחזור לכתוב (ולקרוא) בצורה יותר מסודרת.

את המחשב הישן, שעדיין סוחב איכשהו, אני מעביר למישהו שאין לו.
גם זה דורש הכנה - כדי לשמור על פרטיות וכדי להקל על המחשב הזקן בתפקידו החדש.
קודם כל להסיר תוכנות שלא בטוח שמישהו אחר ירצה. ואם ירצה שיתקין בעצמו.
לפרמט כוננים עליהם שמרתי את הקבצים השונים. אני דואג להתקין תוכנות על כונן אחד, כולל  מערכת ההפעלה, ולשמור קבצים, כולל מוזיקה ותמונות על כונן אחר.
עכשיו צריך למחוק את העוגיות והאתרים וההסטוריה של הגלישה מהאקספלורר ומהפיירפוקס.
לנקות קבצים זמניים מספריית המשתמש שלי ולמחוק הורדות שנעשו דרך האינטרנט. וכמובן להחליף את התמונה בדסק טופ.
מחר אני נפטר ממנו. אם הכל ילך כשורה.
נכתב על ידי , 6/7/2007 15:56  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)