לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

ממש במקרה


"אפשר להתחבר לאינטרנט בלי קו טלפון או כבלים?" היא שאלה אותי.
התשובה הברורה היא שלא. צריך איזושהי תשתית. איזו רשת שעליה יעבור המידע.
כמובן שיש היום גם רשתות אלחוטיות שאפשר להתחבר אליהן. אך גם להן למעשה צריך תשתית מסויימת.

ממש במקרה קראתי אתמול על התכנה הזאת. היא מאפשרת תקשורת בין מחשבים קרובים, שעל אותה רשת מקומית. זה לא נוגד את מה שכתוב למעלה. נהפוך הוא, זה רק מדגיש את זה. אבל התכנה נותנת פתרון זול ופשוט לתקשורת בין מחשבים.
התכנה חינמית ופותחה בטכניון. באתר מובטח שהיא נקיה ממזיקים.
אני עצמי עוד לא הורדתי אותה , כך שהכל כאן בערבון מוגבל.
נסו ודווחו לי.
נכתב על ידי , 8/7/2007 22:44   בקטגוריות מקצועיות, במרחבי הרשת, מקצועיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)