לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

באמצע הלילה


אני מתעורר פתאום באמצע הלילה. היא כבר  ערה כמה זמן. עסוקה.
ידיה מלטפות אותי לאורך כל הגוף. לא נחות לרגע.
אני שוכב כך כמה זמן. נהנה מהמגע, מהתחושות. היא מסירה מעלי את כל הכיסויים. משאירה אותי באויר החשוף, עם הרבה מקום להתפתח.
"נו", אני חושב לעצמי, "הגיע הזמן להתקדם. למה היא לא זזה?"
ואז אני מבין. אני צריך להתקדם.
ידי נשלחת לעבר גופה העירום, מחפשת פטמה מצפה. אני מלטוף אותה בעדינות, כמו שאני יודע שהיא אוהבת.
התגובה לא מאחרת להגיע. גופה נדרך, פיה נפער - מעין צעקה אילמת. גם תנועות ידיה הופכות חפוזות וקשות יותר.
עבשיו היא כבר מצפה לי כולה. אני דוחף אצבע מורה מתחת לצידה, מכוון אותה למעלה, כאומר "תעלי עלי".
"אבל אני רוצה אותך מעלי" היא לוחשת בטרוניה.
"לא נורא. את הערת אותי. תקבלי את מה שיש". לא, לא אמרתי לה את זה, אל תדאגו.
עכשיו היא יושבת עלי. זאת אומרת, לא ממש יושבת, יותר מקפצת, רוקדת.
אני אוהב לרואת אותה כך. פניה בהבעת אקסטזה, מייבבת קלות. שדיה כאילו נמתחות בעקבות הפטמות.
מושכות חזק קדימה.
עכשיון אני מועך אותן בחוזקה. צובט ומושך.
לקארת הסוף אני אוחז באגנה, מנסה להסדיר את הקצב, להאריך את התענוג.
היא אוהבת שאני גומר בתוכה. כל שפריץ זוכה בליווי של גניחות. עידוד מהקהל.
ועוד אחד.
ועוד אחד.
ועוד.
נכתב על ידי , 15/7/2007 23:27   בקטגוריות עמוק בפנים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)