לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

22xxx


לא להאמין!

אני, כן כן, אני! השתתפתי במרתון ירושלים. רצתי 10 ק"מ. פחות משעה.

יש אפילו תעוד לזה. תמונות.

איך היה?

כיף אמיתי. מאורגן, מתוזמן. אנרגיות חיוביות בכמויות.

הבעיה היחידה, כמו בהרבה ארועים המוניים היא הרעש. מוזיקת רקע קולנית ומפריעה.

נכתב על ידי , 14/3/2015 15:58   בקטגוריות חגים וזמנים, טוויטר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרי


שלושים ואחד בדצמבר. איזה תאריך לעשות בו בדיקת MRI. ועוד בערב. ועוד בבילינסון.

לפחות התקשרו שבוע קודם והקדימו לי קצת את התור.

לא שזה שינה יותר מדי. קודם כל מחכים באולם הקבלה. יותר משעה. עד שמכניסים אותי פנימה. אני מקבל חלוק. מוריד את כל הבגדים ולובש את החלוק. אח"כ מכניסים לי לוריד מחט. שיהיה. נראה לי שכל זה נעשה רק כדי להפשיט ממני את האישיות. אני כבר לא פנתר. אני מאושפז. זהה לכל שאר המאושפזים שמחכים שם, גם לבושים בחלוקים חסרי זהות.

גם שם אני צריך לחכות יותר משעה. בטלויזיה שתלויה מעל מראים את הבחירות של הליכוד. אח"כ את גיא פינס. אין קול בטלויזיה. עדיין אני לא מצליח להבין למה התכנית הזאת קיימת ולמה אנשים מסתכלים עליה. אח"כ שוב בחירות בליכוד.

סוף סוף אני נכנס. גם הבדיקה עצמה היא עינוי לא קטן. אם אתם קלסטרופובים, זה לא מומלץ.

לפחות אני לא צריך לחכות לדיסק עם הצילומים. ישלחו בדואר. אני יוצא כשהשעה כבר תשע בערב. יש לי שעתיים או יותר נסיעה הביתה. אחרי מחלף נתניה יש פקק. אין תאונה, אין מחסום. סתם, חמישה נתיבים הופכים לשניים בפחות מקילומטר. לאן כולם נוסעים בשעה כזאת? אתם לא קולטים שתל אביב זה בכיוון השני? תסעו לשם, תחגגו! תשאירו לי את הכביש צפונה פנוי.

תחילת השנה החדשה מתקרבת במהירות. יש לי איפה לעצור! כן, אני יכול לעצור אצלה במקום לנסוע הביתה. סוף סוף יש לי מישהי שתשמח לראות אותי גם בערב השנה החדשה ואפילו תיתן לי נשיקה. גם אם עוד לא חצות. היא גם תשמח אם אשאר לישון איתה בלילה.

בבוקר אצטרך לקום מוקדם ולמהר הביתה ולעבודה.

לא נורא. נתמודד. זה שווה את זה.

 

נכתב על ידי , 2/1/2015 17:11   בקטגוריות חגים וזמנים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחדש לקראת החורף


טוב, עכשיו כבר אין בכלל ספק. החורף הגיע.

אתמול הדלקתי סוף סוף את האח. לבשתי את המעיל ויצאתי לגשם ולקור.

המעיל, בן כ 10 שנים, הודיע לי שהוא עייף. הרוכסן סובל ממחסור בסידן. כבר קשה לו להחזיק. אז החלטתי להוציא את המעיל לגמלאות והיום לחפש לו מחליף ראוי...

נכתב על ידי , 28/11/2014 07:56   בקטגוריות חגים וזמנים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,914

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)