לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוטטטטטטטטטטטטטט נועה


יש (בטוח) רעים ממני ויש (בטוח) טובים ממני אבל מה שהכי בטוח שאין כמוני!!!!!!!!!

כינוי:  *+* NOA*+*

בת: 34

ICQ: 298447919 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

יומולדת בים!!!!!!!!



דבר ראשון לא הפסיקו להתקשר אליי ידידים שיכורים שאמרו המון המון שטיות כמו שבדרך כלל אומרים

וואי שיגעו אותי אחד אפילו התחיל לשיר לי בפלאפון

חחחחחחח


לפני כמה ימים הייתי מאושרת אבל לא להרבה זמן מזמן לא הייתי מאושרת זה היה מאוד מרגש חחחחחח סתם

 


בקיצור יש לי יומולדת עוד מעט כמה ימים בדיוק כתוב בצד שמואל נולדתי ב-27.7 :) ואני מצפה לטלפונים ל מזל טוב

אני חוגגת בדיוק שבוע אחרי  אני עושה את היומולדת בים בקסריה אני עושה את זה בחמישי שישי כן ישנים בים:) ומגיעים באוטובוס כול אחד משלם 20 שקל   הלוך וחזור אמ...מה עוד  אה זה יוצא

בתאריך 3.8-4.8

ואני מקווה שיהיה כיף :)

אוהבת נועלה

                                                              -סוף-

נכתב על ידי *+* NOA*+* , 15/7/2006 14:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *+* NOA*+* ב-30/8/2006 02:16



1,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+* NOA*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+* NOA*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)