לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בן: 33



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

למה עשיתי את זה?


אני מרגיש רע.

למה? בבקשה שמיש'ו ישסביר לי

הבנתי, זה היה ממש ממש טיפשי

אבל אני לא יכול לבטל את זה

אין לי ביצים בשביל זה

זה דורש יותר ממה שיש לי

וזו תהיה הפעם ה100 שאני עושה את זה

ואי אפשר

פשוט אי אפשר

אז בבקשה תסבירו לי, למה עשיתי את זה?

מה לעזאל נפל עלי?

ולמה אני משקר לכולם?

"זה משחק"... גם כן משפט

לא זה לא

אני שולט בכל צעד שאני עושה? ממש לא

אני לא יודע למה אני עושה את זה

אבל מש'ו אחר שאמרתי היום הוא לא שקר -

בכל צעד שאני עושה,

אני מתקרב להפסד

למוות

אבל אני לא דואג, כי אין גן עדן ואים גיהנום

אין נשמה או רוח

יש רק גוף, לב ומוח

שירקבו במשך שנים באדמה.

ואמרתי לה שאני אוהב אותה.

שוב ושוב ושוב אמרתי לה

והיא הצליחה לעשות את זה

גרמה לי להצטער על זה.

גרמה לי להצטער שאני מדבר איתה

שנתתי לה ת'שם שלי

שאני חי

אני אוהב אותה באמת?

לא

אבל יש מש'ו אחר

רצון אחר

מש'ו לא מוסבר, שאני לא רוצה שיהיה שם.

ממש ממש לא.

ראי אדמה כי הייתי בזבזן עד מאוד

את כל שנותי כנער ביזבזתי בריבים טיפשיים

וחסרי תכלית

למה?

כי אני אידיוט

כי אני מתלהב

כי אני שקרן

כי אני לא מי שחשבתי שאני

מהיום, הכל משתנה

אני מפסיק לשקר לכולם

ולעצמי.

בעיקר לעצמי

 

אני מצטער, אני לא אוהב אותך

ואני לא צריך אותך.

 

אני מצטער על מה שאמרתי, לא הייתי צריך לריב איתך על שטות כזאת.

 

שיקרתי, אין לי שליטה במשחק

 

שיקרתי, יש גן עדן וגיהינום

והאני החדש יגיע לגן עדן.

כי יש נשמה ויש משהו שם למעלה.

ואני אגיע אליו.

 

אני מרגיש טוב עכשיו.

נכתב על ידי , 22/2/2007 17:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





470
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)