לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mלאכ+ת 2ג+ה+נ!ם


Too small to matter but big enough to cut me into so many little pieces


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

סוף סוך תמונה שאני מבינה




 

 

מרחוק אני שומעת את ציוצי הציפורים מעירים אותי

מתחתחת ומרגישה כל חלק מתעורר אט אט מתעוררת

בלי חשק מפני שאני יודעת שמצפה לי עוד יום שאני פשוט

יכולה לנבא אותו נפגשת עם חברה בתחנת אוטובוס.עומדת

חמסדר בוקר בבסיס עם כומתות על הראש אחר כך הולכת

למשרד עובסת קצת צוחקת עם הבנות עושה קצת שטויות וחוזרת

הביתה וברגע שהרגל נכנסת לבית מרגישה כאילו אני מתרוקנת

לגמרה כי אני יודעת שאשאר לבד כרגע עד שיחשיך ואני יעדיף

להשאיר את החושך כי ככה עדיף שפחות יסתכלו עלי..

 

החיים שלי משעממים...

אני מרגישה כמו זקנה זה לא יאמן פשוט...

 

נכתב על ידי , 22/5/2008 19:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סותשאר ב-20/10/2008 14:27
 





Avatarכינוי: 

בת: 35

ICQ: 223243152 

תמונה




8,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרוטה בשחור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרוטה בשחור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)