לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, אני מחפש...


בואנה מה אתם נדחפים?! יש מקום לכווולם :)

כינוי: 

בן: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


דווקא עוד שבוע האחרון של החופש הגדול אני כבר נהרסתי נשברתי נדפקתי

ועוד שבוע שיש ביצפר ! שאני צריך לשמוח או להרגיש טוב לפחות

סתם בחורה אין רגשות משחקת בי אולי

לפני שבועיים היינו אחלה בקשר והתראינו כמעט חודש אפילו, אני וידידה התנשקנו וזה סתם כיף, אולי בהתחלה זה סטוץ ובסוף יתפתח משו ואגב אנו ידידים ולא יותר מזה

ואחרי שבועיים שזה לאילת, היא התנהגה ממש שונה וזה

אין תקשורת בינינו סתם איזה משפט וזהו

ואני מסתכל בה צוחקת עם החברות וכאלה

אני תוהה איך היא מסוגלת לזה

לא חושבת עליי ? שאני נעלב ? נפגע ?

אולי אני כבר חושב שהיא באמת מחשיבה לזה סטוץ אך לפחות התקשורת ?

גם ביקרתי בבית החולים שאימה שוכבת שמה..

דאגתי לה וזה, אפילו שהייתי בביתי בת"א ושהיא בחיפה, שאלתי מה שלום אמא ושהכל בסדר ?

דאגתי וכאלה..ממש דיברנו בפלא' ותוכנות מסרים במחשב שעותתת

ולא התראינו כבר שבועיים וחצי כמעט, ובאילת שזה היום חזרתי מאילת לאחר 4 ימים..

היא התנהגה ממש שונה, לא אותה כמו שציפיתי..לא הכוונה לסטוצים וזה..לפחות התקשורת / קשר..

סתם כלום ? יחס קר וזה.

עדיף שלא יהיה בינינו סטוץ ושנהיה בקשר וזה..היה עדיף !

לא יודע..בגלל הסטוצים , התפתח אצלנו קשר..אולי בגלל שהיא הייתה צריכה לקום ב5 וחצי או 6 בבוקר בשביל ללכת לבית החולים לטפל באימה שזה במרחק ברגל 5 דק' מהבית לבית החולים ( קרוב מאד )

ולחזור הביתה ב4 ולישון עד 5 וחצי ולקום וללכת לביהח שוב עד 12 בלילה ולהתכתב איתי עד 1 וללכת לישון, אפילו התחברה למסנג'ר כלא מחוברת בשבילי וזה נראה לי משו כזה יפה שהיא בקשר איתי למרות הכל..

ובאילת היא ממש שונה הכל, אולי בשביל להתמסטל וליהנות ולא להפסיד בגללי , אולי כשניפגש, היא תחזור לעצמה ויהיה בסדר ? ב2.9 יהיה יומולדת שלה ואני מתכוון לעשות משו

אבל לפני זה אני רוצה לסגור איתה עניין , מה קרה לה ? למה היא כך ? מה היחס שלה אליי ? ממש קור אני הרגשתי

ואני כמובן לפני חודש רציתי ממש לחגוג לה ואפילו לעשות לה הפתעה כלכך כי היה בינינו משו לא סתם כל זמן נשיקות כל פעם שאנו נפגשים..

הייתי מוכן אפילו לקנות דובי ב400 שקל עם כותרת "מטורף עלייך" בגודל כמעט ענקי וזה בשבילה..

וכעת ? סתם הכל זבלללל

היא בסוף מראה לי שהכל סתם , לא חדש בשבילה כאילו..

טוב, אם היא לא תמשיך להיות איתי בקשר כפי שזה היה כך במשך חודש..אני אבין שזה סתם עוד עבודה שלה לפגוע בבנים אולי או ליהנות ולזרוק..

הבנתי שלא רק גברים עושים, אלא גם הנשים.

 

בקיצור ככה אם הייתי קורא המחשבות של כל אחד, אז הייתי מסוגל לקרוא מחשבות של בחורה שאני אוהב אותה, הייתי מספק לה הכל.

וזהו אולי זה היה מתקדם אבל מה ? הכל בדימיון !

אבל לא אוותר בקלות עלייה, אם אני רוצה, אני מסוגל.

אבל מעצבן אותי לשמוע מאנשים שאומרים : תשקיע , תקבל . כזה סוג משפט של עידוד וזה מעצבן אותי..

נשמע כאילו אף אחד לא השקיע אז לא קיבל..כולם משקיעים אבל בעיה שכולם נדפקים יותר מדי וזה לא מהנה בכלל וזה שאין סימנים להתקדמות ושהכל יהיה בסדר בקרוב, אין שומדבר וממשיכים להלחם, זה בטח מבאס ומעודד להכנע בקלות אפילו.

טוב אני עושה מזה סיפורים על בחורה שעשתה איתי סטוצים אבל בשבילי זה היה נראה יותר מזה....

אולי תסבירו לי מזה סטוצים ואבין ?

סטוץ זה לתת נשיקות וליהנות ?

או סטוץ זה גם ליהנות מנשיקות / מתקשורת / מפגישות ? לא ברור לי בכלל !

 

 

 

"סתם כמוך" היה פה,

                            יום טוב לכם !

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 22:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם נהנית מהחופש?
לפני שהתחיל החודש אוגוסט, התחלתי כבר להנות
חודש אוגוסט מתקרב לסיום, זהו הכל נדפק בגלל מניאקית הזאת ששיחקה בי אני בטוח

האם לדעתך ניצלת את החופש הגדול כראוי? הספקת את כל מה שרצית לעשות?
לא ניצלתי הכל אבל ניצלתי וזה מספיק לי לפחות..
יש עוד מה להספיק ממש !

האם בילית עם כל החברים או בעיקר לבד? כיצד?
ביליתי עם כל החברים והרוב עם החברים המסויימים..
סתם להסתובב בלילות לדבר לישון אצל החברים ובחורה שלא אשכח אותה אפעם, נהניתי איתה כלכך ובסוף הכל נדפק..טוב נו אולי אני פסימי..הכל יחזור לטובה אני מקווה מאד..

עם יד על הלב - האם התגעגעת ללימודים (אפילו קצת)?
כן כן מתגעגע ללימודים וזה לא בושה, אבל מה בעיה ?
שבאמצע השנה אני נשבר, אין כוח ללמוד, הכל משעמם ומעפן כבר נהיה מזה.
החברים וההפסקות , אין כמו זה !

מה הכי רצית לעשות בחופש? האם הצלחת?
הכי רציתי לעשות בחופש זה שתהיה לי חברה..
כמעט כמעט הצלחתי ובסוף קיבלתי בפרצוף וזה לא נעים בכלל..
אהבה ללא לב ! סתם עוד אפקט של החיים..

האם את כבר מוכנה לתחילת הלימודים? קנית הכל?
לא מוכן אפילו
אפילו לא עלו לי המחשבות על זה ושביצפר מתקרב..

האם לדעתך החופש היה בזבוז זמן? האם הוא ארוך מדי, או שהיית מוסיפה לו עוד חודש?
לא בזבוז זמן וזה טוב בשבילי, לסידורים שאני צריך
ת'אמת, אני צריך עוד חודש לחופש הגדול.
ואם ארצה בזה. אולי אטוס לרוסיה חיחי ( שמה חופשה במשך 3 חודשים )
טוב נו אין כמו ישראל ואני נשאר פה לכל חיים :)

האם קיבלת מהמורה שיעורי בית לחופש? אם כן, כבר עשית אותם, או שאת לא ממש מתכוונת לעשות?
לא קיבלתי, לא מקבל ולא אקבל.
ואם כבר לעשות, אני לא מתכוון.
כאילו הלו ? יש לי חיים משלי..


האם לדעתך השנה הקרובה תהיה שונה או מיוחדת עבורך?
סתם הכל שטויות של מחשבות
מה שקורה, זה קורה..סתם צירוף מקרים ומצבי רוח.

נכתב על ידי , 26/8/2007 22:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





112

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם כמוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם כמוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)