לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

what?!?


Do you want a song of glory? Well I'm fucking screaming at you


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בשבילי


את , אחחח את ...
אני לא שווה אותך, כמו שהוא לא שווה אותי.
את מכירה את זה שאת חושבת שהמצב שלך הכי גרוע שיכול להיות ביקום כולו , הכל מתקלף , כל דבר שאת נוגעת בו מתחיל לנבול , רע לך פיזית ונפשית ואת יושבת בשקט , סובלת לבד,
ומחכה שמישהו ישים לב אליך . את לא רוצה את הצומי , את רוצה את התמיכה.... לדעת שיש לידך מישהו שפעם תמיד אמר לך שיהיה שם לידך בכל מצב , לא אמר , הבטיח, אמר שאכפת לו ממך.ועוד אחרי שעברת איתו את כל התקופות הכי רעות והטובות והמשוגעות והכי כיפיות שהיו לך בחיים , שתמיד הוא היה שם ופתאום פוווווווףףףףףףףף , יש לו מישהו אי שם, אהבה? , רגע רגע רגע... אני הפסדתי אותך בגלל אהבה?
תמיד איחלת לי את הכי טוב בעולם, אבל אמרת שזה לא זה ברגעי ההשפלה שלי , אבל אני באמת אהבתי!!!. אני יושבת ומנסה להבין פה את העיניין עם עצמי , לא לא כי אני לבד עכשיו ורע לי ופתאום אני הבנתי שאני צריכה אותך.
אני תמיד הייתי מודעת לבעיה הזאת אבל העדפתי להדחיק , זה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב , לברוח מהכל , לשאיר את הכל מאחור לא פתור , לפחות מבחינתי.
טוב, אז ככה ,אני לא יבוא ואגיד לך את זה שוב כי דיברנו ואת הבנתתתתתת שאת לבד ואין דבר כזה ה"חברה הכי טובה" , אני חייבת להגיד לך שאת חצי צודקת [ חחח] , יש פשוט מצבים קריטים בחיים שאנשים עושים מעשים טיפשיים ואחרי זה מתחרטים עליהם כל החיים , אבל פאקקק זה טיפשי ! אצלי זה היה יותר סוג של עיוורון זמני שאת לא היית מוכנה להבין , כי אף פעם לא אהבת ובאמת שאני מאחלת לך רק טוב בחיים ושתעברי את האהבה הראשונה שלך בהכי הצלחה שיש.
נראה לי שבגלל זה את לא מקבלת את ה"תירוץ" שלי. זאת האמת שלי , כן אני לא הייתי שם איתך , הייתי איתו. אבל רק אם היית אומרת מילה קטנה שאף פעם לא אמרת אם רק היית אומרת לי שאני עיוורת ואני הולכת להפסיד אותך בגלל זה , אולי הייתי פותחת את העיניים יותר מוקדם וזה היה פותר המון בעיות שהיו לי אז , אז גם לך יש פה איזה שהו חלק "רע" , לא אמרת כלום!!! יואו זה יכול לשגע אותי , זה משגע אותייייי!
עודדתי , לפחות ניסיתי , נשארת תקועה אפילו כשהתעקשתי , לדעתי את עדיין תקועה ... אני לא יודעת מה איתך ואני גם מתארת לעצמי שאני לא אדע , אבל את לא יכולה לבוא אלי באישומים שאני חרא מוחלט , בטוח "היה לי ריח של חרא" [ איזה ביטוי דפוק חח] , לא התכוונתי לזה , כן באותה תקופה הייתי עסוקה בעצמי , אני אוהבת להגשים רצונות מטורפים וכן אחרי מה שקרה למדתי לעשות את זה בפרופורציות.
ד"א , אני חושבת שהזונה הזאת לא מתאימה לך , אם היא לקחה את המקום שלי ובאמת "הייתה" שם איתך וניצלה את הרגע לטובתה ... אז המצב על הפנים!
גם שלך...
סלוח זה דבר שיכול לנקות נפש של בנאדם . סליחה שאני אומרת את זה , אולי אני לא אמורה ... אבל מגעיל אותי הקטע הזה שלה והקטע הזה שאת מזלזלת בי , את לא מאמינה בי יותר , אני גם חושבת שהיית בספקות עליי גם פעם =\
ותדעי שאני אוהבת אותך , אוהבת אוהבת אוהבת!!!!
תמיד, לא משנה מה תחשבי על מה שכתבתי פה אם איי פעם תראי את זה .. אני לא בטוחה בכלל שתביני פה משהו , את לא תביני .. המוח שלי מסובך
טוב לא משנה , שוב.... אני אוהבת אותך!
נכתב על ידי , 9/2/2009 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33




5,585
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיזדלוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיזדלוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)