לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חומר למחשבה


תרצה,תאמין,תקבל. "אם אתם חושבים שאתם יכולים ואם אתם חושבים שאתם לא יכולים,בשני המיקרים אתם צודקים". הנרי פורד.

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

כל האמת מאחורי עספור,חובה לכל צופה....


אני נדהמתי שקראתי את הכתבה הבאה...

פשוט הבנתי כמה זה לא נכון,כמה זה לא בסדר,וזה שינה לי את מה שאני חושב על התוכנית...

http://richtext.co.il/art/2318

נכתב על ידי , 20/5/2010 21:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוני דלומי-"תן"


הכוכבת הנולדת החדשה,רוני דלומי,שזכתה בעודה רק בת 17 צעירה מעומר,בתוכנית הריאלטי כוכב נולד שכבר הוכיחה את תרומתה למוזיקה הישראלית,משחררת סינגל חדש שיהיה שיר הנושא מן אלבום הבכורה של הצעירה המוכשרת הזאת .



את אלבום הבכורה בחרה רוני דלומי להקדיש למוזיקה הלטינית,יחד עם שילוב ישראליותה של רוני,הופך השיר "תן" ואני מקווה מאד שגם האלבום לסוחף ומהפטנט,כאילו ממש כעת,ברגע זה אתם נמצאים בקרנבל ברזילאי או בשוק פרואני.



את הסינגל הראשון באלבום "תן" כתב גלעד שגב ללחן האהוב והמוכר מאד של הזמרת גלוריה אסטפן,החיבור הישראלי של רוני דלומי,שבהחלט הפכה ל"מאמי הלאומית" החדשה ביחד עם הלחן הלטיני הסוחן של גלוריה אסטפן יוצר שיר מדהיםףהמשדר חופשיות,רוגע פנימי ושלווה לכל שומע.



מדובר בחוויה מוזיקאלית יוצאת דופן,המילים של גלעד שגב מדהימות וכתובות טוב מאד ללחן המקסים הזה,ורוני דלומי המדהימה מעלה את רמת השיר בכמה רמות בסולן שפשוט גורמים לי הנאה יוצאת דופן ורצון להזמין כרטיס טיסה ישיר לדרום אמריקה.



מלבד הפירסום המטורף שאליו זכתה רוני דלומי,והביקורות שניתן למתוח על הצלחה בתוכנית כוכב נולד,שזוהי הדרך הקלה לחדור אל הקהל הישראלי,שאין רצון למפקי התוכנית לקדם מוזיקה אלא רק את חשבון הבנק האישי שלהם,אך כל אלה מתגמדים לעומת ההוכחות ההולכות והחוזרות שרוני דלומי מציגה לנו,בכל פעם מחדש ,העולם שהצעירה המדהימה הזאת מתחילה לשיר,העולם עוצר את לכתו,פשוט מדהימה,אין מילה אחרת לתאר כישרון בלתי רגיל שכזה וצארמיות יוצאת דופן שתגרום לכל אחד להתאהב בה.



איכן שהוא בין נבכי התמימות,היופי,הקסם האישי והקול המדהים נדמה שמתחבאת פה ושם ילדה קטנה,עדיין לא מגובשת שרק מחפשת את השקט והשלווה הפנימית שלה,אך מהלכי החיים שלה,שבחרה לעצמה מציבים בפניה מכשול להיות עצמה,כך שבמקום מסויים נדמה שיש טיפת חוסר יושר שפוגע באמון שלי בה,אך לעולם לא נוכל לדעת,אני אפילו בספק אם רוני דלומי בעצמה יכולה לדעת,אם היא רק משחקת את עצמה או שמדובר בכלל באדם אחר.



לסיכום,אף על פי צעירותה בסינגל "תן" רוני דלומי נשמעת בוגרת,מגובשת ומוכשרת מתמיד,וכל עוד היא עושה מוזיקה טובה ואיכותית,אין בזכותי לשפוט,לבקר או לנסות לנתח את אופיה והתנהגותה של האישה,או יותר נכון נערה המדהימה הזאת,אני צופה לה המשך דרך משגשגת והצלחה ענקית,רק במידה ותבחר בה.



להמשך קריאה:

http://richtext.co.il/art/5530

 

למאמרים נוספים:

http://richtext.co.il/aut/513

נכתב על ידי , 4/5/2010 20:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אסף אבידן והמוג'וס-“Little Stallion”


רוב הסיכויים שעל ההרכב אסף אבידן והמוג''וס כבר שמעתם,אם לא את השירים סביר להניח את השם,ברדיו,בטלוויזיה באינטרנט,נראה כאילו הרכב הרוק הישראלי הכל-כך מצליח הזה משתלט עלינו ואיננו יכולים שלא להיתקל בשם ובשירים של הלהקה המעולה הזאת.



יש שליטים חדשים בממלכת הרוק וקוראים להם אסף אבידן והמוגו''ס שהוציא לא מזמן דיסק חדש,שיצא לאחר ציפייה ארוכה של חודשים ארוכים ותיזריות בלתי נפסקת לאחר צאת שלושה סינגלים וביניהם נכללים small change girl הסוחף והבלוזי,את השיר got it right המסחרר והמקפיץ שיגרום לכם לתופף בחוזקה על ההגה או השולחן.



למי שעדיין לא הספיק להכיר את אסף אבידן והמוג''וס מדובר בלהקת האבי רוק,שניתן לשייך אותה אל מקורות הבלוז והאולד רוק הישן וטוב של הסיקסטיז-סבנטיז,למעשה המוגו''ס עושים זאת בצורה כ"כ טובה שתחשבו מיד שהם בני התקופה הזוהרת של המוזיקה העולמית,בקלות אוכל להשוות אותם לגדולים מכולם כמו דייפ פארפל ולד זפלין,כאשר מבחינה מוזיקלית אינם פחות איכותיים מהלהקות הללו,אך בוא ניכנס לפרופורציות וניזכר שאסף אבידן והמוג''וס הם בני דורנו שגדלו על המוזיקה המופלאה הזאת,ולכן לעולם לא ניתן להשוות.



little stallion הוא שיר הבי-רוק מעולה,הביצוע מושלם,השירה מותאמת ללחן באופן יוצא דופן ומטריפה את החושים,אסף אבידן בהחלט גרמו לי לחוות את השיר בכל רובד בגופי,שערות ידיי נעמדו למשמע אוזני,שהזדקפו להם,אפילו אישוניי הצטמצמו תחת המתח העז שיצר בי השיר,פשוט ללגום כל טיפת דיסטורשין ופאוור קורדס שיוצאת מהמגבר העוצמתי.



החיסרון הבודד בשיר הוא דווקא אורכו,קצת יותר משתי דקות,אומנם מעולות וקרוצות מן החומרים הכי טובים ואיכותיים שהפכו את אגדות הרוק הגדולות למי שהם כעת.למעשה הורגלתי ששיר האבי-רוק טוב רק מתחיל מארבע דקות,לכן פתאום תוך כדי ההתענגות בשמיעת השיר נפסקה המוזיקה לפתע ואוכזבתי במקום מסויים,סיבה נוספת היא מכיוון שהשיר מבוצע כל-כך טוב עד שהזמן חלף בין רגע והפך את השיר מרצועה קצרה,לשיר מעולה קצרצר.



לסיכום אסף אבידן והמוג''וס עוד צפויים להפתיע ולחדש ולכבוש את הקהל בארץ ובעולם,הלהקה הינה להקה מעולה שעושיה מהחומרים הטובים והנכונים ומכניסה לנו קצת רוח צעירה ועם זאת נוסטלגית לפלייליסט הפרטי והרדיופוני שלנו.


לקריאה נוספת:

 

http://richtext.co.il/art/5397

 

לכתבות נוספות:

 

http://richtext.co.il/aut/513

נכתב על ידי , 4/5/2010 12:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

24,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyakirab אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yakirab ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)