לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זרעים של קקטוס


טוב,כבר לא תיכוניסטיסטית ותודה לאל כבר לא חיילת גם. מסתובבת, עובדת, יוצאת מחכה למשהו או אולי למישהו. צפה בין העבר לעתיד,תקועה בהווה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

בדיקת איידס


אני מבועתת

כשזה היה עוד רחוק, יכולתי להדחיק, לא תמיד עם הצלחה, במיוחד לא אחרי פרקים של אי אר או האנטומיה של ד"ר גריי, אבל רו רוב הזמן הצלחתי להדחיק.

 

עכשיו כשהסימן הכחול נמצא כבר על היד שלי,

 

כאילו כל חיי עוברים אל מול עיני.

כעס עצום על עצמי, לא על הפספוס , לא על שלי בכל אופן

על האגואיסטיות העצומה

לאמא לאבא, לאח, זה כ"כ לא פייר כלפיהם לסכן אותם במשהו שכזה, לא כשכל התקוות מופנות אלי.

 

כעס על זה שאם אני ... אז בחודשיים האחרונים סיכנתי אותו, את אהבת חיי.

 

כולי מערבולות בפנים, מצוקה שלא מתחברת למילים, חוסר ידע שרוצח מבפנים.

 

בא לי לעצור את הנשימה, לעצור את הנשימה ושיהיה כבר יום שני.

 

ואולי, אולי אחרי יום שני שום דבר לא יהיה כשהיה?
נכתב על ידי , 20/12/2006 07:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 39

MSN: 




864
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbluesky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bluesky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)