לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זרעים של קקטוס


טוב,כבר לא תיכוניסטיסטית ותודה לאל כבר לא חיילת גם. מסתובבת, עובדת, יוצאת מחכה למשהו או אולי למישהו. צפה בין העבר לעתיד,תקועה בהווה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

המממממממממממ, מזמן לא ביקרתי פה


על הקטע הזה בטח יגיב אדם אחד,

נעלמתי, אז אף אחד כבר לא יקרא אותי יותר,

נעלמתי ואני מקווה שלא לחזור בגדול, מכיוון שזה יאמר שהכל רע, והכל בכלל לא רע, הכל מעולה.

הצלחה לישרא בלוג!!!!

אני בקשר כבר יותר מעשרה חודשים עם מישהו שהיכרתי פה,

ו....

 

 

 

 

 

 

 

 

אנחנו גרים ביחד.

 

 

חוץ. מזה סיימתי שנה שנייה בלימודים , עוד שנה אחת ויאלה לחיים האמיתיים ממש.

 

אני שמחה, אני מתרגשת,

 

אני מאושרת,

 

בגלל זה לא יוצא לי כמעט לכתוב.

 

כל מי שמבקר פה וזוכר,

 

שנה טובה ומתוקה

תצליחו בהכל

 

 

SKY

 

נכתב על ידי , 8/9/2007 20:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 39

MSN: 




864
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbluesky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bluesky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)