לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

drift 1+ 1=3


תחשבו שיש תיאור ארוך כאן...

כינוי:  drift

בן: 34

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

להתראות חיים,שלום צבא :P


טוב הכותרת אומרת הכל,מחר(יום רביעי) הגרוזיני מתגייס :)

אני בא בגישה אופטימית כמו לכל מקום שאני הולך אליו,הדבר היחיד שמבאס זה שצריך להסתפר!

היום ב5 אני הולך להסתפר קצוץ,הספר מקנא בשיער שלי!הוא חיכה כבר כמה שנים טובות לרגע הזה :\

בעיקרון הכל כבר מוכן,רק צריך לעשות יום ניגון,כפרידה מהבס הסקסית שלי,אני חושב שאלייה אני מתגעגע הכי הרבה :(

ראיתי את רוב האנשים שרציתי לראות לפני הגיוס בסוף שבוע הזה וביום ראשון,

למרות שהייתי שמח לראות גם את האנשים שגרים בסוף העולם,לא אגיד שמות כי אני בטוח אשכח כמה שחשובים לי :P

המסיבת גיוס עם המשפחה ביום שבת הייתה דווקא סבבה,כל המשפחה הייתה,כל שנייה עשו טוסט רק בשביל לשתות עוד ועוד  ואני רק אמרתי תודה וחייכתי חיוך דפוק כמו שאני יודע :)

יום ראשון נסעתי לראשון בשביל לראות את אחותי האוזבקית ולהחזיר אליי את פיקאצ'ו שהיה אצלה,

היה כיף רצח עד שהמחכנת שלה העיפה אותי מהמעונות שם כי התנחלתי שם כמה שעות טובות :P

אחרי זה הייתי בתחנת אוטובוס באמצע שום מקום אז עליתי על המונית השירות הראשונה שראיתי ורק שהתיישבתי שמעתי שזה מונית לנס ציונה...

למזלי עצרתי בתחנה המרכזית הישנה בראשון וירדתי שם ועמדתי שם איזה רבע שעה בפוזה שאני מחכה לאוטובוס ויודע מה אני עושה :\

ואז דיברתי עם רוני והיא תידרכה אותי לכיוון הבית שלה,בסוף התייאשתי והתיישבתי באיזה פארק שאח"כ התברר שזה פארק של אנסים שאוהבים גם גרוזינים(רוני המלחיצה!) והיא באה לשם :P

ואז העברנו איזה שעה וחצי בסיפורי סטלות ובבדיקה כל שנייה אם איזה אנס לא מתקרב לעברנו,היה מצחיק רצח,היא סטלנית ברמה שלי ויש לה עיניים(גם לך לודה :P) :)

טוב לא יודע עוד מה לרשום,סתם רציתי להעביר זמן איכשהו עד שההופעה של אנטר שיקארי ביוטיוב תתמלא עד הסוף ואז אוכל לנגן כמו שצריך :)

 

וסתם כדי להיזכר בתקופה הבאמת טובה :)

 



 



 



 

כן כן,אני מעלה תמונות חרא(שוב),מה זה יעזור לי בצבא  :P

"עד מתי?!עד מרץ 2011 או עד שהצבא יבין שאני דפוק ויוציא אותי על נפשי" :)

חיים טובים גם בגלגול הזה וגם בגלגול הבא לכולם :)

 

נכתב על ידי drift , 4/3/2008 13:04  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנה. ב-30/1/2009 20:07
 





18,272
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdrift אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על drift ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)