לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים טובים באים בביצים של קינדר


2 קישואים נוסעים על תלת אופן מדברים בטלכוס עם מרמיטה שמתכננת להשתלט על המינימרקט, מה לא בסדר בתמונה הזו?

כינוי: 

בן: 35



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

עשור לרצח רבין - נקודת מבטו של ילד


בהחלט רגע שראוי לציון, ואני לא הולך להלאות אותכם בדעות פוליטיות כי זה בסופו של דבר לא משנה, ועוד לילד בן 8-9 שעוד לא גיבש דעה פוליטית, זה ממש לא הזיז אם הוא אמור להיות שמאלני או ימני כשהוא ראה בבוקר יום ראשון, אם אני לא טועה, את שידורי החדשות בבוקר בטלוויזיה על רצח ראש הממשלה..

אני זוכר את זה בדיוק, ישנתי במיטה של אמא שלי עשו שיפוצים בחדר שלי, התעוררתי בבוקר הטלוויזיה בחדר הייתה דלוקה בלי ווליום, ראיתי הרבה אנשים הולכים ברחובות בוכים, הגבהתי מעט את הווליום ולא הבנתי בדיוק מה קורה אבל זה הלחיץ אותי, הערתי את אמא, זו שלא כהרגלה קמה כמעט מיד, כמה דקות אחרי זה אני זוכר את אמא בוכה בסלון, אני זוכר ששאלתי אמא מה קרה ואמא למה, ואם זה בגלל שרבין מת ומי הרג אותו..
כל כך הרבה שאלות שלא קיבלתי עליהן תשובה
בהתחשב שהייתי בן 8 ידעתי יותר ממה שהייתי צריך לדעת על דעות פוליטיות ועל רבין, אבל לא הייתי מספיק בוגר לדעת אם לתמוך במעשיו או לא, בכל זאת..בן 8..
מבחינתי הוא היה איש גדול, איש שתרם את עצמו למדינה הרבה יותר ממה שאחרים תרמו, הוא רצה רק בטוב המדינה ובטוב עם ישראל, לא משנה איך הוא רצה בזה ואם לדעת מישהו דרכו נכונה או לא..

אחותי הקטנה שהיום בת 8 הלכה לבית הספר, בטח יסבירו להם שם על רבין והיא תחזור עם שאלות כמו שלי לפני 10 שנים, עדיין לא תהיה תשובה שתספק את הצורך שלה לשאלות, מוח של ילדים הוא הכי חד שיש, אם אומר לה שרבין נרצח בגלל שמישהו לא הסכים איתו היא לא תקנה את זה,היא תגיד שבשביל כזה דבר לא הורגים, והיא צודקת, כל כך צודקת.

אם אתם קוראים את זה ואתם לא זוכרים את עצמכם מלפני 10 שנים או שלא הייתם בשלים מספיק בשביל לזכור, תזכרו שהוא היה אדם גדול, תתעלמו מדעות פוליטיות שלכם ומדעות פוליטיות שהושתלו בכם, תסתכלו על האדם הזה מנקודת מבט אובייקטיבית, של ילד. מה הוא עשה בשביל המדינה ומתוך איזה אינטרס, ואז תבינו את מותו של איזה אדם גדול מנציחים.

ואם אתם בוגרים יותר, בקרוב עם ילדים או כבר עם ילדים, אל תשכחו שלילד לא משנה דעות פוליטיות, וגם הוא לא היה באותה תקופה כדי להחליט בעצמו, תלמדו אותו מה באמת חשוב, לא מי צודק ולמה, כי בסיפור הזה אין מנצחים כפי שכבר כולנו חווינו על בשרנו לא פעם ולא פעמיים.
נכתב על ידי , 14/11/2005 13:34  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור על 2 תאונות+וואנאבי פיגוע



יום חרא לחזור בתחבורה ציבורית

2:00 מסיימים מוקדם ביטלו תנך
2:30 אוטובוס
2:35 תאונה עם האוטובוס ליד היוניברס- 2 אוטובוסים מעכו קוריאנית (את האוטו שלה) אז עצרנו
2:45 נמאס לחכות אז תופס מונית עם איזו זקנה שנוסעת לנביאים עד לצ'ק פוסט
2:47 המונית תקועה בפקק, רק 100 מטר נסעתי איתה,בזבוז של 5 שקל
הולכים ברגל
סיבת הפקק- חפץ חשוד בצ'ק פוסט, לא נותנים לעבור, כוסאמא שלהם
3:00 עוקף תצ'ק פוסט מסביב לבניין של כתר
3:05 מונית שירות - נהג שומע מזרחית כל הדרך
3:15 קור אימים ומגביר מזגן
3:20 מונית בפקק- שוב תאונה, מונית שירות וקנגו בצומת ביג
קיצרררררר
4:00 מגיע סוף סוף הביתה וב4:20 שיעור נהיגה ראשון, יופי ממש יופי

עפתי לאכול, נחזור בערב- ניחושים על כמה עמודים יחטפו ממני וכמה בלמים אני יחטוף בתגובות, סאלאמת
נכתב על ידי , 10/11/2005 16:09  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא חדשות+הפתעה שלא קרתה שנתיים


קודם כל מצטער על חוסר העדכון זה בגלל שאני בנאדם עובד עכשיו..
קיבלתי עבודה בלב המפרץ לא נפרט הרבה, מי שבסביבה ורוצה לבוא לבקר שיגיד נארגן לו פרטים
והתחלתי ללמוד נהיגה סוף סוף (מחר שיעור ראשון)
ומה עוד? הייתה תקופה סבבה בבצפר, מלא 80+
חוץ ממתמ' שבקושי 8+..
אבל חפיף

ההפתעה היא שהסתפרתי, כן כן מי שראה באחד הפוסטים תתמונות שלי עם שיער ארוך, אלה תמונות נוסטלגיה עכשיו, אני יארגן איזו תמונה בקרוב גם כן
מקווה שעדיין אהיה סקסי בעיניכן (בעיניכם זה לא משנה מצטער אחים שלי)

*כרגע מתנגן*
שיקו\שייגעצ:
"שיקו כשאתה פורט על המיתרים אז הפטמות שלי עומדות
שיקו כשאתה מזיז תירכיים..בעיניים שלי עומדות דמעות מתרגשות
כמה התרגשות בתוך ליבי הקט, אין לך מושג
אל תלך מכאן, השמש תשקע לי בתוך, בתוך ה..חלון
אל תלך מכאן כשאתה תלך אני יפסיק, אני יפסיק לנשום"
נכתב על ידי , 9/11/2005 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgbuster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gbuster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)